- En iyi cevaplar
- 1
Yoo hala tek parçasınkoptum![]()
(tamam vurmayın)
GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Yoo hala tek parçasınkoptum![]()
Çıkışa gel lan yiyosaYoo hala tek parçasın
(tamam vurmayın)
GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Neyin cikisi :-DÇıkışa gel lan yiyosa![]()
Herkes ole dio yter :-D1(Normalde 10 verirdim ama yüzündeki o kumlar)
Astawar <3
niye banlıyım ki bundan dolayı fazla aşırı abartıyosunAstawar <3
Hic.ummadim :-D
Aman ban istemiom yine .s
Yalova'dan Gönderildi
Baya bi rapor edildim bi arkadas kavga baslatmaya calisti rapor edince onu batti biraz ona galiba .sniye banlıyım ki bundan dolayı fazla aşırı abartıyosun