98IamLegend98
Hayalet Avcısı
- En iyi cevaplar
- 0
evet arkadaşlar bazılarınız önceden fark etmiştir ben artık sinir bozucu bebe gibi konuşması olan biri değilim fark farklı biriyim normal biriyim artık daha iyiyim özellikle @Tario76 bana ana sınıfı diyordu ana sınıfı gibi davranmayı kestim artık yeni biriyim artık yeni benle yeni bir forum eskiden hep sinir bozardım artık yapmıyorum
bazılarınız bana bebe diyordur demesinler artık eskiden bebe gibi davranıyodum çünkü o zamanlar psikolojik sıkıntılarım vardı
bu konunun amacı benim değiştiğimi foruma bildirmek içindir.[DOUBLEPOST=1396093892,1396093679][/DOUBLEPOST]
bazılarınız bana bebe diyordur demesinler artık eskiden bebe gibi davranıyodum çünkü o zamanlar psikolojik sıkıntılarım vardı
bu konunun amacı benim değiştiğimi foruma bildirmek içindir.[DOUBLEPOST=1396093892,1396093679][/DOUBLEPOST]