ben artık değiştim :)

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
evet arkadaşlar bazılarınız önceden fark etmiştir ben artık sinir bozucu bebe gibi konuşması olan biri değilim fark farklı biriyim normal biriyim artık daha iyiyim özellikle @Tario76 bana ana sınıfı diyordu ana sınıfı gibi davranmayı kestim artık yeni biriyim artık yeni benle yeni bir forum eskiden hep sinir bozardım artık yapmıyorum
bazılarınız bana bebe diyordur demesinler artık eskiden bebe gibi davranıyodum çünkü o zamanlar psikolojik sıkıntılarım vardı

bu konunun amacı benim değiştiğimi foruma bildirmek içindir.[DOUBLEPOST=1396093892,1396093679][/DOUBLEPOST]:)
 

Tratsel

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben Bebe Demiyordum, Valla Sarı Bücür Ünlüsü Olduğun İçin Severdim Seni :D
 

DerMachine

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Sen kimsin veya önceden nasıl biriydin bilmiyorum ama bir kişinin öyle şıp diye değişmesi gibi bir durum olamaz :)
 

Tario76

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Mesajlarımı aradım ''ana sınıfı'' diye bir tabirde bulunmadım, milletin gözüne girmeye çalışma, demekki sen kendini öyle görüyormuşsun yapcak bir şey yok, değiştim demeklede olmuyor ki.. zaman gösterecek.
 

Drag422

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
ehm...
umarım değişmissindir özelliklede ''küfür'' içerikli özel mesajların
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Mesajlarımı aradım ''ana sınıfı'' diye bir tabirde bulunmadım, milletin gözüne girmeye çalışma, demekki sen kendini öyle görüyormuşsun yapcak bir şey yok, değiştim demeklede olmuyor ki.. zaman gösterecek.
o zaman o kimdi ronin grubundan birisiydi senle karıştırdım ö.d
 
Üst