MİNECRAFT CRASH REPORT HATASI

EnderKaanII

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Video, YouTube kapatıldığı için gözükmüyor. Özelden SS atarsan belki bir çaresine bakarız.
NOT: Ayın üyesi açık değil.
 

EnderKaanII

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
OpenGL sürümü çok eski/Grafik Kardı Hızlandırıcısı yok. İkisinden biri, ama benim önerim grafik kartlarını güncellemek/yeni PC almak. Ki yeni PC almak çok pahalı.
 

SlaughteR1907

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
EKRAN KARTIMIN ADI:ATI Radon HD 3450
DAC Türü:Internal DAC(400mhz)
Bağdaştırıcı dizesi:ATI Radeon HD 3450(Microsoft Corpation-
Bios Bilgileri:113-AB56300-101-MI
Toplam kullanılabilir grafik belleği:1280MB
Ayrılmış video belleği:512MB
Sistem Video Belleği:0MB
Paylaşılan sistem belleği:768MB[DOUBLEPOST=1398878373,1398878303][/DOUBLEPOST]ATI Radeon sitesinde driverı indircem hangi seçenekleri seçeceğimi blimiyorumyukarıdaki özelliklere göre[DOUBLEPOST=1398878501][/DOUBLEPOST]ACİLLLL MİNECRAFT OYNAMAK İSTİYORUM :D:D dns de verdim hadi :olgun::olgun::olgun::(:(:(
 

EnderKaanII

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dur resim atıyorum!
Link:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
(NOT: VirusTotal eklenecek.)

Grafik kartları için:
Buradan bakabilirsin. AMD'nin resmi sitesi.
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Yukarıdaki resimde bir düğmeyi ok ile gösterdim o düğmeye tıklarsan belki grafik özelliklerini görüp güncelleyebilirsin.
 

SlaughteR1907

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
kardeş biliyorum ordan hepsini seçtim sonra DISPLAY RESULTS ' a tıkladım bir kaç indirme geldi yanlış olmasın abimi beklicem
 

EnderKaanII

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
EKRAN KARTIMIN ADI:ATI Radon HD 3450
DAC Türü:Internal DAC(400mhz)
Bağdaştırıcı dizesi:ATI Radeon HD 3450(Microsoft Corpation-
Bios Bilgileri:113-AB56300-101-MI
Toplam kullanılabilir grafik belleği:1280MB
Ayrılmış video belleği:512MB
Sistem Video Belleği:0MB
Paylaşılan sistem belleği:768MB[DOUBLEPOST=1398878373,1398878303][/DOUBLEPOST]ATI Radeon sitesinde driverı indircem hangi seçenekleri seçeceğimi blimiyorumyukarıdaki özelliklere göre[DOUBLEPOST=1398878501][/DOUBLEPOST]ACİLLLL MİNECRAFT OYNAMAK İSTİYORUM :D:D dns de verdim hadi :olgun::olgun::olgun::(:(:(
Radeon HD sürümü 3xxx gibi görünüyor.
LİNK:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

32-Bit (Win7):
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
 

EnderKaanII

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bit sayısına göre değişir. 32-Bit olarak birini belirttim zaten. Diğeri 64-Bit. (İkisi de Win7 - Win8)
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
TitaniumGL Yükle.Olmazsa ekran kartı son sürümünü yükle (sitesinden değil.Özel yerlerden bul ben öyle yaptım...) ._. ._.
 

SlaughteR1907

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
---- Minecraft Crash Report ----
// I just don't know what went wrong :(

Time: 02.05.2014 14:23
Description: Initializing game

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at azd.Z(SourceFile:367)

-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at azd.e(SourceFile:689)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)

-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.7.2
Operating System: Windows 8.1 (x86) version 6.3
Java Version: 1.7.0_55, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode, sharing), Oracle Corporation
Memory: 2061992 bytes (1 MB) / 26808320 bytes (25 MB) up to 518979584 bytes (494 MB)
JVM Flags: 2 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M
AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.7.2
LWJGL: 2.9.0
OpenGL: --ERROR-- RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs: []
Current Language: --ERROR-- NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
Vec3 Pool Size: --ERROR-- NullPointerException: null
Anisotropic Filtering: Off (1)[DOUBLEPOST=1399030054,1399030013][/DOUBLEPOST]hatayı mesaj attım hadi atı radeononun kend sitesinde ekran kartı indirip kurdum yinede olmadı ?[DOUBLEPOST=1399054006][/DOUBLEPOST]olmuyor yha her şeyi denedim vazgeçiyorum ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß
 

AyyyyyLol

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Ah bende comes alive mod indirdim radixcoreyide tam istenen sürümde indirdim çakışçak bi mod ve forgede yok forgem 10.13.4.1558 ama crash verio bilen varmı çözümü
 
Üst