1.4.4 LAN

atakarakoc1996

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
ARKADAŞLAR KUZENİMLE LAN OYNAYACAĞIZ (AYNI İNTERNET BAĞLANTISINDAYIZ) LANI AÇIYORUM
ŞÖYLE BİR ŞEY ÇIKIYOR
2012-11-17_14.43.09.png

NEDEN BÖYLE BİR ŞEY ÇIKIYOR?
 

dogacan7

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
sürümleriniz farklıysa böyle oluyo sürümlerinizi force update yaparak eşitlerseniz sorun kalkar
 

onur_:)

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
sürümleriniz farklıysa böyle oluyo sürümlerinizi force update yaparak eşitlerseniz sorun kalkar
ben onada baktım ama aynı 1.4.2 de oynarken böyle bir sorun yoktu 1.4.4 te oynarken böyle oldu. lanı açıyorum 0.0.0.0:65856 gibi sayılar çıkıyor
yazdıgım zaman ise resimdeki yazılar çıkıyo
 

7arabsi7

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
abi Multi Oynuyun Yahu Hamachi Mamachimidir Nedir O amina kodumla oyna ogle degilmi arkadaslar youtubede arastir nasil oluyo ve evet beybisleeeeeeee:D oynayin yahu off bu ne akillsizlik yau
 

7arabsi7

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
lan lutfen buraya guzel TrollPack Koyunya Ariyorum Aminakoyiyim hic bulamadim
 
Üst