Minecraft'ın sitesinde yapılan son açıklamaya g[DOUBLEPOST=1371813606,1371813349][/DOUBLEPOST]yanlışlıkla gönderdim neyse devam edeyim g...
göre 1.6 sürümü başka çalıştırıcı ile çalıştırılacakmış yani acaba bu korsan oyunun sonumu ?
açıklamada 1.6 nın yeni bir çalıştırıcı ile açılacağını söylüyor yada bn öyle anladım

göre 1.6 sürümü başka çalıştırıcı ile çalıştırılacakmış yani acaba bu korsan oyunun sonumu ?
açıklamada 1.6 nın yeni bir çalıştırıcı ile açılacağını söylüyor yada bn öyle anladım