2.Forum Ödülleri 2.Tur

MantisWrath

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hiç öyle havalı şeyler yazmıycam direk konuya "GİRİYORUM"
KURALLAR
1)Her dalda en az 4 kişi olacak
2)Kendinizi ve başkasını aday gösterirken dalın adını yazın numarasinı yazmayın!!!!!!!!!!!!1!1!1!1!1!1!1
bütün anketleri bir konuda yapacağım strawpoll ile.Sadece 3 konu açılacak
Dallar
1-En işsiz
2-En abaza
3-En cool
4-En animeci
5-En furry
6-En tanınmayan
7-En iyi mimar
8-En iyi tasarımcı
9-En üşengeç
10-En tuhaf
11-En iyi skripter
12-En egoist
13-En iyi tasarımcı
14-En sürüngen seven (its me)
15-En zeki
16-En kavgacı
falan filan işte
 
Son düzenleme:

Won5

Patates Avcısı
En iyi cevaplar
0
(Post kasmıyorum bu bir hatadır.İki kez yollamış.Pardon.)
 
Son düzenleme:
Üst