3 Milyon TL'niz Olsaydı Neler Yapardınız? || İçeriye Girin :) ||

asi_turk

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Okul masraflarını öderdim ve 100 tane 100000 kişilik botnet kiralayıp google'a DDOS düzenlerdim :D
 

Arejact

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
4
Horrrt,

1- Bİlgisayar ve ekipman (150.000TL)
2- Güzel bir internet (2.000TL)
3- Samsunda deniz kenarında güzel bir ev (500.000TL)
4- Steam oyunları (10.000TL)

2 Milyon TL Civarında bir param kalıyor, araba ve telefon alırdım
geriye kalan paraylada altın alırdım.
 
Üst