4 Gb Ram | 42 Slot | P4,P5,P6 Boss | 1.7.2 | Rütbeli | KöylüTakas | Yeni Sunucu!

Dantero

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
"Bu yazdıklarım, kendi sunucum için de geçerlidir."

Artık sunucu dünyasında nedense, hep aynı türler açılıyor. İnsanlar bundan sıkıldı artık. Çoğu kişi bu yüzden oyunu bile bıraktı. Hep aynı... Tabi, burada tek şey biz kurucular değiliz. Milletçe alışmışız hazıra. Lapis kaz > event isteriz diye sohbete sürekli gereksiz mesaj gönder > hile aç > yakalandığında ben hile değildim de > P5'den fazla set iste > Hayatın edit olsun... Bu kadar işte. Bizimkilerin şu oyundan anlayışı bu.
Sonuna kadar haklısın sana katılıyorum.
 

wTenqew

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kardeşim ben yapıya kötü dedim agresif haraketler sergileme konuda kavga çıkmasın.
Git bide diğer konulara bak, sunucuların %75i Berbat harita kullanıyor, Bula bula bu sunucuyumu buldun?
Küçük yaşta gelip sunucuları eleştirme, git biraz uyu. Veya git diğer konuları baltala burası 3 5 //set komudu ile yapılmış sunucu deil.
 
Üst