Anime çizimim ^^

ContraSehabe

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Biraz amatörce oldu kabul ediyorum :/
Ve tabletten çektiğim için net olmadı.

Yinede düzeltebileceğim ya da beğenmediğiniz noktaları lütfen söyleyin ^^
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Lavi'nin chibi si ^^

@TheProfessional
Sonunda attım :p
Edit: Oops niye yan döndü ya
Edit2: Uff pc de daha netti ya tost makinesiyle çekmiş gibi duruyor şimdi :(
 
Son düzenleme:

TOİ.

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Güzel olmuş ama biraz işin içinde zorlama var gibi yani çizgilere baktığımda çizimin rahat yapılmadığı belli oluyor.
Çizdiğin kalemi değiştir o zaman daha iyi gözükür daha kalın bir kalem alıp üzerinden git veya boyamak için marker kalemler al.
Örnek Japon markası (Kaliteli kalemler)
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

Reklam değil hemen şikayet etmeyin.
 

ContraSehabe

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bakıyorumda tecrübeliyiz ,
1 aya kalmaz yetişirim sana merak etme :)


Bu arada görmedim sanma göğüs arasındaki çizgiyi dengesiz koymuşsun,ikizlerin terazisi biraz dengesiz duruyor sanki ,iskeletsiz çizdiğinden galiba.Ayrıca monitörü çevirmek zorunda kaldım...
Monitör ve senin için üzgünüm :(
Ve o çizgiyi dengesiz koyduğumu şimdi farkettim sağol ^^
 
Üst