[Anket] Optifine Kullanıyormusun ?

Optifine Kullanıyormusun ?.

  • Evet

    Kullanılan: 11 73.3%
  • Hayır

    Kullanılan: 4 26.7%

  • Kullanılan toplam oy
    15

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Neden soruyosun diyenler için ona göre optifine cape alıcam. Optifine kullanmayanlar göremiyor.
 

Gabriel_ao

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çoğu kişi optifine kullanıyor bence al.Birde sorum olacaktı optifine cape'in fiyatı nedir acaba ?
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Steam fiyatlar çoşmasın diye 1$'ı 1.60tl'de tutuyor. Optifine.net'de bunu kullanıyor olabilir tam kaynak olmadan yuvarlama yapmak mantıksız :/
İkisininde vergilendirme ve dolardan yararlanma stratejisi farklı. Minecraft odaklı satıcılar genelde hep şişiriyor. 2014 yılında pelerini 25 TL'ye almıştım. Sadece bu yıl dolar arttığı için oynama olabilir.
 
Üst