ARKADAŞLAR ACİL YARDIM EDİN NOLUR SW'DEN SUCSUZ YERE BANLANICAM YOKSA

KnuDDeL

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
  • MERHABA ARKADAŞLAR BEN İSMİMDENDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ KnuDDeL ADLI BİR OYUNCUYUM . KONUYA GELEYİM Bİ SW'DE TAKILIRKEN BİRİ BİRDEN BİRE BANA KURUCU VERDİ ( OPLU ) SORA BENDE FIRSATTAN İSTİFADE EDİP HEMEN GAMEMODE 1'E ALDIM . ERTESİ GÜN GİRDİĞİMDE KURUCULUĞUM ALINMISTI AMA HALA GAMEMODE 1'DEYDİM . CIKAYIM DEDİM PİŞMAN OLDUM AMA SONRA BAKTIM ÇIKILMIYO /deop KnuDDeL FELAN YAZDIM AMA NE ÇARE . GAMEMODE 0 FELANDA YAPILMIYO NOLUR YARDIM EDİN CIKMAM LAZIM GAMEMODEDEN WS'LERE FELAN GİREMİOM GİRERSEM CANIM GİTMİCEK HİLE OLDUĞUMU SANICAKLAR NOLUR YARDIM EDİN NE YAPMALIYIM ? NE KOMUT KULLANMALIYIM ?
 

__NiqhtRide__

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Başka worlde git düzelir

Telefondan Yazıyorum Hatalı Yazarsam Şimdiden Özür Dilerim.
 

Darkless05

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Baska bir mapa gitmen gerekit. Ornegin spawn a dunyasi ise orman baska dunyaya kurulmus ise ormana gittiginde gamemde alinicaktir. Yada netker portali varsa ondan gec :)[DOUBLEPOST=1405660776,1405660740][/DOUBLEPOST]Ozelden ip verirsen daha rahat yardimci olurum
 
Üst