Arkadaşlar Minecraft da en tırstığınız yaratık hangisidir

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Bazen eski minecraft surumleri eglenceli oluyor daha ilkel ve zevkli onceki surumler (1.0.0 dan bahsediyorum).

Ben Yolladim Mesaji Bisey Kullanarak Sizede Begenmek Duser Mesaji...
ben arada sırada enderman sız yani benim en sevdiğim mobun olmadığı zamanlara zaman makinesi yapıp dönüyorum :D yani alpha ya :D[DOUBLEPOST=1384705573,1384705304][/DOUBLEPOST]
Ekli dosyayı görüntüle 24828 hayatimda ilk defa oynadigimda gece olana kadar dolasip hayvanlara vurmustum :) (cikan sesler ilgimi cekmisti) sonra gece olunca altima yaptim cunku buldugum tum rehberlerin sadece ilk 10 saniyesini izleyip seed girmeyi ogrenmistim (lalala fantezii yazdim ada cikti laan :))endermani gorunce oyundan nasil ciktim hatirlamiyorum
o yusden
ENDERMAN
ben enderman ı çok severim hayatımda ilk enderman görüşümde onun yanına gidip kolumu uzatıp panpa demeye çalışmıştım ama minecraft fiziği dışına çıkamadım[DOUBLEPOST=1384705716][/DOUBLEPOST]
o bi mobmu :D o oyunu keşfeden ama artık mc i yapmayı bıraktı jeb yapıyor
 

Ender_player

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
herodan korkulur ben korkmam ama bazıları korkar hemde fena sürümün kaç ? ona göre modunu atçam sonra gamemode 1 le yumurtasını al herobrine yaz aramaya sonra gamemode 0 geç zorluk kolaydan üsstte olsun sonra sağ tık yap sesi sonuna kadar aç gör!
Ben faceden oynuyom indircek site bulamadım hepsi demo eğer indirilebilecek bi site varsa sitenin adresini ver indiriyim.
 

ItsEren

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Benim en tırstığım yaratık Skeleton (Okçu) dur.Neden diye sorarsanız onların vurma oranı çok fazladır.Eğer Hardcore (Zor) modda oynuyorsanız vay halinize. :D
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Benim en tırstığım yaratık Skeleton (Okçu) dur.Neden diye sorarsanız onların vurma oranı çok fazladır.Eğer Hardcore (Zor) modda oynuyorsanız vay halinize. :D
ya forum kurallarını okumadan niye konuya cevap veriyosunuz Allah'ım ya delircem ya kuralları oku öyle mesaj at ölü konuya cevap yazmak yasak.
 
Üst