Arkadaşlar Minecraft da en tırstığınız yaratık hangisidir

ForeverLove

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Valla ne yalan söyliyim Örümcekleri hiç sevmiyorum çok tırsıyorum özellikle singlede ilk gecede :D O ne biçim bir şey ya küçük bi kulube yapıyorum gece evin üstüne çıkıyo gezip duruyo ayak sesleri içimi gıcıklandırıyo sabah olduğu halde yine dışarı çıkasım gelmiyo oyunda :D
 

-SilenT-

Marangoz
En iyi cevaplar
0
İlk başladığımda creeper'dı. Çok tırsıyordum. Ama oyuna başladıktan 1 hafta sonra ( :DDD ) endermanı keşfettim. O andan itibaren enderman en çok tıstığım yaratıktır. Creeper'ı da unutmadım ama artık ondan korkmuyorum sadece düşmanım. Biri evimi patlattığında çıkıp 10 tane creeper avlamışlığım vardır sinirden :D .
 

Flandre

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
ilk oynamaya başladığımda blokları kırmayı bilmediğim için bide gece olmuş örümceğin ve zombinin çıkarttığı sesler beni çok korkutmuştu ama bloklara basılı tutunca kırıldığını öğrenince endermeni keşfettim önüme aniden ışınlandı ve ışınlanırken çıkardığı ses beni çok korkuttu. o yüzden Enderman
 

ForeverLove

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
ilk oynamaya başladığımda blokları kırmayı bilmediğim için bide gece olmuş örümceğin ve zombinin çıkarttığı sesler beni çok korkutmuştu ama bloklara basılı tutunca kırıldığını öğrenince endermeni keşfettim önüme aniden ışınlandı ve ışınlanırken çıkardığı ses beni çok korkuttu. o yüzden Enderman

Valla enderman'la oyuna ilk başladığımda hatta ilk açtığımda karşılaşmıştım :D Dağ görmüştüm o zaman crafting table nasıl yapılır bilmiyordum dağın içini yani toprak kısmını biraz kazıp içine yerleşicektim de dağa giderken bi karartı gördüm o yöne döner dönmez olanlar oldu :D İlk korkum endermandır ama örümcek bi başka ya :D Ayak sesleri dışında çok şirin aslında :)
 

plapausek

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
imagesCA385O08.jpg
hayatimda ilk defa oynadigimda gece olana kadar dolasip hayvanlara vurmustum :) (cikan sesler ilgimi cekmisti) sonra gece olunca altima yaptim cunku buldugum tum rehberlerin sadece ilk 10 saniyesini izleyip seed girmeyi ogrenmistim (lalala fantezii yazdim ada cikti laan :))endermani gorunce oyundan nasil ciktim hatirlamiyorum
o yusden
ENDERMAN
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
benim creeper değil creeper neymiş bi tokat çakarım uslanır :D iskelet çünkü çok gıcık ve ben farketmeden sessizce bana ok atıyo yaramaz >:([DOUBLEPOST=1384459961,1384459902][/DOUBLEPOST]
herobrine pluginli sw aç birlikte görek kim herodan korkuyomuş kim korkmuyomuş ? ha ne dersin ?
 

TheSunLight

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Koyundan Korkarim; Bole Bi Dokunuyon Sizofren Gibi Kosuyo ,Sana Endermandan Korkunc Bakiyo,
Cok Urpertici Degilmi!?!?

Ben Yolladim Mesaji Bisey Kullanarak Sizede Begenmek Duser Mesaji...
 
Üst