Arkadaşlar Minecraft da en tırstığınız yaratık hangisidir

hahgayy

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
ulan asd:QGH:HQ: ahaha r:QEH:HQW:BN haykırdım bilemem neler yazmışlar ya olum bu oyundan korkulurmu kaç yaşındasınız
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
HErobrineyi hiç görmedim ben korkulmaz hero dan
herodan korkulur ben korkmam ama bazıları korkar hemde fena sürümün kaç ? ona göre modunu atçam sonra gamemode 1 le yumurtasını al herobrine yaz aramaya sonra gamemode 0 geç zorluk kolaydan üsstte olsun sonra sağ tık yap sesi sonuna kadar aç gör!
 

AxcelaD

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
benim creeper değil creeper neymiş bi tokat çakarım uslanır :D iskelet çünkü çok gıcık ve ben farketmeden sessizce bana ok atıyo yaramaz >:([DOUBLEPOST=1384459961,1384459902][/DOUBLEPOST]
herobrine pluginli sw aç birlikte görek kim herodan korkuyomuş kim korkmuyomuş ? ha ne dersin ?
pluginle gelmiyo açabilirsen modlu sv aç bende forgeli sv açılmıyo
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
pluginle gelmiyo açabilirsen modlu sv aç bende forgeli sv açılmıyo
açmayı denerdim ama bende açamıyorum birine soralım he bide ben bitane herolu sw biliyodum forumexe de yazıyodu ama ip i unuttum ve herobrine beni derinlerdeki hapishanesine hapsetti o swde :([DOUBLEPOST=1384527849,1384527811][/DOUBLEPOST]
ulan asd:QGH:HQ: ahaha r:QEH:HQW:BN haykırdım *** neler yazmışlar ya olum bu oyundan korkulurmu kaç yaşındasınız
tapatalk mı kullanıyosun
 

Berkay803

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Beyler en kötüsü Wither Skleton'dur.Serverde P2 Set vardı bende (Çok gülünç P2 :D) tek attı :([DOUBLEPOST=1384531081,1384530888][/DOUBLEPOST]
Herobrine'den bizi korkutuyolar.40 yıldır çıkmadı şu herobrine.Çıksında bari enazından bi görelim ya.
Aynen öyle ya!Bi gösterseler.Bazı videolarda Herobrine hala oyununuzda cart curt zort purt murt falan diyorlar inanmayın!!!! SAKIN
 

Ck1905

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
1.5.2 den itibaren skeleton.yaklastikca hizli atese basladigi icin saglam goturuyor.
 

Ege.

Altın Madencisi
Ressam
En iyi cevaplar
0
Creeper benim en çok sövdürten canavarımdır, asıl korkuncu Ender Man. (Ki artık korkmuyorum) Herobrine mod'unu kullanmadım hatta hiçbir modu kullanmadım hayatımda, ama ilk kullanacağım mod odur, :p


iPad'den
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
aracılığı ile gönderildi.
 
Son düzenleme:

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Creeper benim en çok sövdürten canavarımdır, asıl korkuncu Ender Man. (Ki artık korkmuyorum) Herobrine mod'unu kullanmadım hatta hiçbir modu kullanmadım hayatımda, ama ilk kullanacağım mod odur, :p


iPad'den
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
aracılığı ile gönderildi.
creeper mi haha etrafımda 1000 tane creeper olsa yine korkmam
 

Ege.

Altın Madencisi
Ressam
En iyi cevaplar
0
creeper mi haha etrafımda 1000 tane creeper olsa yine korkmam
Detay yazmam gerekiyormuş; benim korkutuğum değil bana kendisini çok sövdürten bir yaratık manasında demiştim. Yoksa bende korkmam senin gibi 1000 creeper'dan :D Enderman desem korkmamda, saldırdığıma pişman olurum, hayatımda öyle ses çıkartan yaratık görmedim.


iPad'den
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
aracılığı ile gönderildi.
 
Üst