AxiTR Server alıcam Fakat

Alps

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Tavsiyem uzak masaüstü. @Alps
Direk bir SSH geçmek daha mantıklı.
Artık kurumsallıktan uzak olan herkes uzak masaüstü'cü kesiliyor.
Gameserver sektöründe uzak masaüstü vermek acizlikten başka bir şey değildir.
Site & Referanslar ve firma ne kadar kurumsal ise o kadar iyidir.
Yüz göz olmazsınız. :)
"kardeşim şöyle şöyle snin sw datacenterdan kapanmış açtık" gibi saçma sapan bir konuşmayı ben çekemem.
Karşımdaki insandan hizmet alıyor parasını ödüyorsam hizmeti de cümleleri de düzgün olmalı.
Ben onun kardeşi değil müşterisiyim.
 

abdullah2323

BOZKURT
En iyi cevaplar
0
Ben yeni ve guvenilir olan bir firma tavsiye edeyim AtillaHosting makinalari bence hem kalite hemde piyasadaki en uygun fiyatlar map, plugin ve wg kismindada cok yardimci olup en kisa surede teslim ediyorlar server dosya erisimi ise uzak masa ustu baglantisi ile gayet kullanimi kolay ve guvenli ... iyi forumlar[DOUBLEPOST=1417560362,1417560093][/DOUBLEPOST]Ayrica axiTr bozuntusunun musterilerini yari yolda biraktigini birinden duymadiysan ben simdiden uyandiriyim sonra kimse uyarmadi deme..
 

Jakexga_merRS1

Marangoz
En iyi cevaplar
0
aynn batıhost canlı destek de çok iyi :)[DOUBLEPOST=1417623820,1417623780][/DOUBLEPOST]AtillaHosting SİTESİ NEDİR ONU BİLMİYORUM :D
 
Üst