Başımız Sağolsun (Skinlerimiz)

Sizce haklı mıyım ?


  • Kullanılan toplam oy
    5

Awerans

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Merhaba Arkadaşlar:
Daha bugün Premium üyelik aldım ve bir hevesle skin yaptım. Gerçekten uğraştım. Sonra internette siteleri gezerken bi baktım benim skinim internette geziyor. Bu sadece benim için değil arkadaşım içinde geçerli beraber yaptık ve o benden 1 saat daha fazla uğraştı. Bu emek hırsızlığını önlememiz biraz imkansız gibi -siz bir yolunu biliyorsanız lütfen söyleyin-. Korsan oynayan arkadaşlarımıza sesleniyorum lütfen bu siteleri kullanıp hem emek hırsızlığı hemde hakka girmeyin.
 

Awerans

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Atarım ama sonradan niye bu kadar kötü bunun için mi uraştın diye tepkiler alırım diye atmak istemiyorum.
 

secretblocksmc

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Doğrudur.Ama özentilik böyle bir şey falan de kafana takma...Ezikle skinini çalanları,umurunda olmasın.Ben skinimi editleye editleye 1 haftada bitirdim ve açıkcası birisi bu skini alıp Skindex'e koysa umurumda olmaz...Çünkü bu onların ezikliğidir.Skin yapamayacak kadar ezik olduklarını gösterir bu durum.
 

Awerans

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Doğrudur.Ama özentilik böyle bir şey falan de kafana takma...Ezikle skinini çalanları,umurunda olmasın.Ben skinimi editleye editleye 1 haftada bitirdim ve açıkcası birisi bu skini alıp Skindex'e koysa umurumda olmaz...Çünkü bu onların ezikliğidir.Skin yapamayacak kadar ezik olduklarını gösterir bu durum.
sana katılıyorum hem yapmayacak kadar hemde para verip alamayacakları kadar.
 
Üst