Beyler Minecraft'ta Çoklu Oyuncu'ya girdiğimde sunucular gelmiyor.

DevidCraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Beyler minecraft'ı açtığımda çoklu oyuncu'ya açıyorum ve böyle kalıyor. Ama sunucu açık.

Minecraft.exe bir hata vardır diye crack yükledim. Crack'ı arkadaştan aldım ve birlikte baktık.

Crack'ta normalde seçili olan yerde "Loading page" yazan yerde Bir takım url falan olması lazımmış.
O bölümde gelmiyor. Ayrıca bu launcher'den açtığımda da aynı hatayı alıyorum.
Sonoyuncu Launcher kursam nasıl olur dedim. Ondada ayrı bir hata verdi.

Hata aynı şekilde bu. Java'yı sildim ve sitesinde Java 8u60 diye bir güncelleme gelmiş. Onu yüklediğimde Minecraft'ı açmaya çalıştığımda şu hatayı aldım.

Java'yı tekrardan sildim ve Gezginler'den eski sürümü Java 7 (64 bit) indirdim. Minecraft açılıyor ama aynı çoklu oyuncu listesi gelmiyor.
Arkadaşlar şu sorun 3-4 gündür sürüyor.
Bilgisayarımda internet bulunmakta. (zaten bilgisayardan yazıyorum)
Bilgisayarımın sürümü Windows 10 Pro
Bilgisayarımın özellikleri;
6 GB ram
1 terabayt
64 bit İşletim Sistemi, x64 tabanlı işlemci
Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU 2.50 GHz
4 GB ekran kartı
Çalışma Gurubu: WORKGROUP
Birde Eset NOD32 antivirus 8.0.319.
Birde beyler .minecraft sildim tekrardan kurdum olmadı.
 
Son düzenleme:

DevidCraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
kardeş biliyorum ekledim sonra .minecraft tı silince gitti
ve ekledimde gelmedi yine
doğrudan bağlan dedim olmadı
bağlanmıyor
girmeye başladığımda connecting servers diyip kalıyor
 

kaptan123

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
kardeş biliyorum ekledim sonra .minecraft tı silince gitti
ve ekledimde gelmedi yine
doğrudan bağlan dedim olmadı
bağlanmıyor
girmeye başladığımda connecting servers diyip kalıyor
biliyorum diyosunda .minecraftı silince gitmesini garipsemişin gibi anladım
ilk olarak serverleri tek tek ekleyeceksin ve buldugun coğu server%90 kapalıdır!!!!
.minecraftı silince server listesinin silinmesi gayet doğal sonuçta liste o klasörün içinde
sana önerim minecraft sürümüyle uyuşan AÇIK bir serverda dene(tabi listeye ekleyeceksin!)
ben bunu kastetmedim diyosan sorununu düzgün anlatmayı dene
 

DevidCraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
kardeş fesatlık yapma birde bu server açık arkadaşım giriyor ben giremiyorum :/
 

fyreUK

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Windows Güvenlik Duvarıını Devre Dışı Bırakmayı Deneyebilirmisin Bir
 

mciltrot34

International Rias Fanclup President
En iyi cevaplar
1
Y.A.C advanced system care veya glasswire gibi bir uygulama var ise silip yeniden dene.

Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Maruf61

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
sıkıntı baglantida oldugunu tahmin ediyorum cunku son oyuncu launcheri de baglantida hata vermis. ve bana sorarsan nod32 nin herzamanki malliklarindan. eseti devre disi birakip girmeyi dene :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 

kaptan123

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
sıkıntı baglantida oldugunu tahmin ediyorum cunku son oyuncu launcheri de baglantida hata vermis. ve bana sorarsan nod32 nin herzamanki malliklarindan. eseti devre disi birakip girmeyi dene :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
amacım seni yada nod32yi eleştirmek değil ama bende nod32 kullanıyorum ve hiçbi sıkıntı yok
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Sonoyuncu Launcher üzerinden destek olmaya çalışacağım.
Aldığınız java.net.SocketException: Unrecognized Windows Sockets error: 10106: create hatası launcherın çıkış portu alamadığını belirtiyor.
Buna ya modem yapar, ya antivirüs, ya da virüs.
1) Modemden olduğunu pek sanmıyorum önceden çalışıyordu ise...
2) Antivirüsüne güncelleme gelmiş ve port oluşturmayı engellemiş olabilir, Antivirüs'ün aktif tüm korumalarını devre dışı bırakarak Sonoyuncu Launcher'ı açmayı dene.
3) Eğer sorun virüsten ise, kullandığın mevcut antivirüs bunu algılayamıyor demektir, o halde kurulu antivirüsü geçici bir süre de olsa kaldır.
Microsoft'un kendi antivirüsü otomatik devreye girecektir, girmez ise devreye sokarak tam bilgisayar taraması gerçekleştir. Bilgisayarında bulunan ve port oluşumunu engelleyen Malware'i bulup temizledikten sonra sorun çözülecektir.

Bu dediklerimi ayrıntılı olarak yaptıktan sonra sorun çözülmez ise,
CMD'yi açıp netstat -b yaz ve çıkan sonucun tümünü buraya yapıştır.
 
Üst