Big Server Spawn [Hard Rigth On Class] (Türk Malı)

99cellat

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhabalar Ben Mustafa (alexbaon) 5 Gün Önce Benim Yaptığım Build İçin Çok Berbat ve Küçük Demilmişti ve Çok Büyük Miktarda Öfkelenerek Güzel Bir Map Yaptım (Arkadaşim ile) ve Size Hard Rigth On Class Adını Verdiğim Mapı Sunuyorum . İyi veya Kötü Yorum Yapmayı Unutmayın .

Not : Daha Sadece Bir Kısmı Yapıldı Yapımcı'nın Serverde İse Online Şekilde Yapılışını İzleyebilirsiniz .

Map'a Ulaşmak İçin : zBrokoli.nitrado.net





İndir :

Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Virüs Tolale :


Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Not : Builderlik Yapmak İstiyorum Sadece Yapı Yapıp Yapı İle Uğraşmak İstiyorum Skype :TCPlanetTR

İYİ FORUMLAR !.
 
Son düzenleme:

Rylecls_75

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
bu arada Hard Rigth On Class ingilizce bilmeen toplum için havalı ama anlamı :D
Zor doğruluk sınıfın üzerinde Bu da neüy!?!! nediyim yani ismi doğru semiosun bide :D sinir insana ne yaptırıyo.
 

99cellat

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
bu arada Hard Rigth On Class ingilizce bilmeen toplum için havalı ama anlamı :D
Zor doğruluk sınıfın üzerinde Bu da neüy!?!! nediyim yani ismi doğru semiosun bide :D sinir insana ne yaptırıyo.
Pekiya Sen Değilsen ? Arkadaşım Seni Kastetmiyorum Kesinlikle . Bana Özel Mesaj Atan Bir Ergen Tavırlı Bir Genç'den Kastediyorum . İsme Gelirsek Ne Biliyim Uydurdum :D
 

NovaEdge

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bence hala kötü .Geliştirmelisin :D... Hala acemisin.Öfkelenerek map yapamazsın.Bu arada bu mesaj seni kötülemek için değil bunu unutma.Sadece biraz tavsiye...Birine öfkelenerek map yapma :D.Ve büyük olması önemli değil hoş gözükmesi lazım.
Bence Senden Daha Başarılı. Öfkenelerek Map Yapamassın Ne Alaka ? Adam Sinirlenmiş,Bunun Üstüne Çalışma Yapmış Bu Kadar Basit.Ayrica Emegiyle Yapmis. Bazilari Gibi Alinti Degil..
 

Rylecls_75

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bence Senden Daha Başarılı. Öfkenelerek Map Yapamassın Ne Alaka ? Adam Sinirlenmiş,Bunun Üstüne Çalışma Yapmış Bu Kadar Basit.Ayrica Emegiyle Yapmis. Bazilari Gibi Alinti Degil..
1 konuda haklısın 1 konuda haklı deilsin :D sinirlenerek yaparsa yapar tamam karışmıyrum ama benim buildmi görmeden laf etmeni sevmedim . Gerçekten.Ve birazdaha eleştiri yapıcam world editle 20 dakkamı alır .
 

99cellat

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
1 konuda haklısın 1 konuda haklı deilsin :D sinirlenerek yaparsa yapar tamam karışmıyrum ama benim buildmi görmeden laf etmeni sevmedim . Gerçekten.Ve birazdaha eleştiri yapıcam world editle 20 dakkamı alır .
Server Bende Var Bakarak Aynısını 20 Dk'da Yaparsan Serveri Vericem . zBrokoli.nitrado.net
 

Rylecls_75

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
servere ihtiyacım yok ? zaten kendi serverim var ve süresinin bitiş tarihini bende bilmyiorum :Dhem neden aynısını yapim :Dbu arad o dakikada sinirlendim 22 dakika değil tabikide 1 saat ,50 dakika felan o civar ama bakrak yaparsam belkide alır 20 dk bilmiom :D ama çok basit bi çalışma :D
 

99cellat

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
servere ihtiyacım yok ? zaten kendi serverim var ve süresinin bitiş tarihini bende bilmyiorum :Dhem neden aynısını yapim :D
Sence son versiyon'u paylaşırmıyım ?

Son Hali ve Tamamen Kusurlaştırılmış Halinin Üzerinde O Server'de Çalışıyorum O Serverin Tam 3 Yılı Var :)
 

NovaEdge

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
servere ihtiyacım yok ? zaten kendi serverim var ve süresinin bitiş tarihini bende bilmyiorum :Dhem neden aynısını yapim :Dbu arad o dakikada sinirlendim 22 dakika değil tabikide 1 saat ,50 dakika felan o civar ama bakrak yaparsam belkide alır 20 dk bilmiom :D ama çok basit bi çalışma :D
Konuyu Nasil Saptiriyor İste Görüyorsunuz. Amacim Kavga Etmek Degil Gercekleri Konusuyorum.Sırf Bu Yüzden @99cellat Daha İyi.
 
Üst