- En iyi cevaplar
- 1
Şu an sokakta oynayan çocuk mu var? :/ [Hiç görmedi*]Kusura bakmayın ama tatil günlerinde, okul'un olmadığı gün Türkiye'de bilgisayar oranı artıyor aslında bu oran hep yükseliyor.
Yeni nesil bilişim bağımlısı olmuş, çok iyi hatırlarım eskiden hep sokaklar'da fazlaca çocuklar olurdu ama şimdi bu oran epey düştü. Neyse hayırlısı olsun.