Bir Jungle Spider'in gözünden...

Reix

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar, bugün Attack of the B-Team oynadım. oyunda manyak bir spider bana dalıyordu. Öldürdüm ve Morph Mod sayesinde o hayvana dönüştüm. İşin ilginç yanı, o bu oyunda bulunan en küçük mobdu ve onun gözünden kareler çektim. Hazır manzara çekerken kendimi de çekeyim dedim :3
 
  • Beğen
Reactions: DIO

Reix

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
İşin kötü yanı Attack of the B-Team'da Shader yok. Olsaydı keşke...
 
Üst