Bir oylama yapalım :)

eqopa

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Beyler biliyorsunuz ki 1.4.2 sanırım yaklaşık 2 hafta önce geldi. Korsan oynayanların sonu oldu, sizce aşağıdaki sürümlerden hangisi eğlenceli sizin için? Buyrun:

1.2
1.2.5
1.3.2
1.4.2

Oylamanın sonucunda en iyi sürümü bileceğiz, haydi bakalım :)
 

McCrafTr34

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
1.4.2 çünkü minecraftın sürümü arttıkca modlara olan ihtiyacı azalıor artık modder die bişe kalmıcak :)
 

xxataberk12

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
bence alpha ozm 1 kömür için bile nasıl uğraşırdık şimi çok kolaylaştı her zaman lpha isterim :)
 
Üst