Bir robota aşık olurmuydunuz ?

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Forumu evlenme programına çevirdiniz yahu.
Bir robota aşık olmakla evlenme programının ne alakası var. Onu geçtim aşık olmakla evlenme programının ne alakası var
Aşık oldun, nişanlandın, evlendin. Başka ne kaldı?


İzdivaç Geymır'a hoşgeldiniz!
Çok basit düşünüyosun :( Bu söylediklerimin gerçek olduğu bir gelecekte yaşam şuanki olduğu gibi olmicak
 

admiraldus

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Bir robota aşık olmakla evlenme programının ne alakası var. Onu geçtim aşık olmakla evlenme programının ne alakası var

Çok basit düşünüyosun :(
Evet, basit düşünüyorum. Basitçesi aslında bu kadar. İçi dolgulu Puf gibi. Dışarıdan basit bir abur cubur. İçinde binbir güzellik katan dolgu.
 

Cardinal41

Ahanda Peynir
Emekli
En iyi cevaplar
3
Bir robota aşık olurdum, çünkü keyfim öyle istiyor. :keyif:
İşin espirisi bir yana iradesi olacaksa robotun aşık olunur tabii.
 

EdwardWiles

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Teknoloji o derece ilerlerse biz insan olarak kalır mıyız? Bence tartışılması gereken asıl konu bu.
 
Üst