BİR TIK UZAKTAYIM :)

BurakCan44

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
ARKADAŞLAR ÇOĞU KONUDA İYİYİM...
MAP YAPARIM (BUİLDERLİK VAR :D)
EĞER BİR SERVER AÇIP BANA YETKİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM ..
KÜFÜR ETMEM :) HAK YEMEM :)
KOMUTLARDA İYİYİM. KURUCUNUN DEDİĞİNİ YAPARIM ÖRNEK : TF2 MAP YAPALIM DER BİRLİKTE YAPARIZ :D , SPAWN YAP DER LOBİ YAP DER YAPARIZ :)

NOT: BENİ UĞRAŞTIRIP SONRADAN SERVER'I KAPATIYOZ DEMEYİN YADA GÖREVDEN ATILDIN DEMEYİN ALICAKSANIZ ALIN SONRADAN ALCAKSANIZ GÖREVİMİ BAŞTAN BIRAKIN !

SAYGILAR .. BURAK :)
skype : burak.skype44
 
Üst