Bugün Başımdan Gecen Olay

Kronik2143

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Geçen yine sınıfta arkadaşlarla oturmuş konuşuyoruz köşede birisi kızlara artistlik yapacakya hani bir şey biliyormuş gibi gelmiş kızlara şöyle diyor "iki dakika adama site yapıon biton para kazanıyon bilgisayar bolumu cok kolay" bunu duyduktan sonra beynimden vuruldum resmen site yapılıyor :/ iki dakikada bu kişi hakındaki düşüncelerinizi bekliyorum.
@UmmetEmin @bgencacat @onuraygntrr @Berk
 
Moderatör tarafından düzenlendi:

Berk

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
iki dakikada site yapıp onun hakkındaki düşüncelerimi yazarım :)
Bu kadar kolay ise gelsin o yapsın ordan öyle konuşmak ile olucak iş değil bu
 

Tenekesaurus

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Site yapma konusunda anlamam ama dijital çizimde de bundan muzdaribiz.

"Programı söylesen biz de yaparız yea! Üç beş çizgi çiziyon."

Bunu gördüm. Gerçekten :( Savaşılması gereken şey cahillik. İnsanlar içinde olmadıkları şeyi bilmiyorlar maalesef :(
 

Berk

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Site yapma konusunda anlamam ama dijital çizimde de bundan muzdaribiz.

"Programı söylesen biz de yaparız yea! Üç beş çizgi çiziyon."

Bunu gördüm. Gerçekten :( Savaşılması gereken şey cahillik. İnsanlar içinde olmadıkları şeyi bilmiyorlar maalesef :(
Bunla alakadar çok örnek var say say bitmez bir de senin yaptığın şeyi çok kolay zannedip ben de yapacam diyenler var
Örnek vereyim adam beni ekliyor skypeden bana diyor senin sitelerin çok güzel kaç tl ye yapıyon diyo sonra ben ona fiyat veriyom artık adam ücretsiz yapıyorum mu dememi bekliyorsa bir anda 360 Derece dönüp küfür ederek kazandığın parayı hak etmiyon zaten sitelerin de berbat ben de gidip öğrenirim ne var ki yaptığın işte iki tuşa basıyon diyo...
 

İnanılmaz

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Böyle insanlarla çok karşılaştım, hem de çok. Bunu diyen arkadaş, sanırsam blog'dan bahsediyor olmalı, kayıt ol, tasarım yap ve yaz, siteden anladığı bu olsa gerek arkadaşın.
 

Admicos

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
1
Bunlar kesin internete girerken Internet Explorer kullanıyodur.

O değilde bizim Bilişim seçmelisinde hiçbir şey yapamayanlar dolu. Galba oyun falan oynuyacağız 24/7 falan sanıyorlar sanırım sonra Admicos şunu yapsana Admicos benim css neden çalışmıyor (HTMLyi CSS dosyasına ve CSSyi HTML dosyasına koyan gördün lan) falan geliyorlar hani seçmeliye katılmamış olsam seçmeliden 0 alacaklar. Senin bahsettiklerin de öyle kişiler olabilir.

Neden bunu yazdım bilmiyorum ama yinede kalsın burda bu.
 

UmmetEmin

İnsanlar unutulduklarında ölürler.
En iyi cevaplar
0
Böyle insanlarla çok karşılaştım, hem de çok. Bunu diyen arkadaş, sanırsam blog'dan bahsediyor olmalı, kayıt ol, tasarım yap ve yaz, siteden anladığı bu olsa gerek arkadaşın.
beleş gg uzantısı veren siteyi öğrenmiş sanırsam, o vatandaş. Böylelerini boş verin gitsin. Nasıl olsa er ya da geç anlayacaklardır. Belki de hiç anlamazlar. Aslında anlamalarına da gerek yok zaten.
 

caylak29y

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
iki dakika adama site yapıyor (de get) 2 dk site kodlansaydıydi millet efsane şeyler yapardı iki dakika lık bir şey degil site kodlbilemema tasarlamak php css html gibi kodlamarı yapmak her babayidin harcı degil php css html gibi bircok şey kardeşim sanırım arkadaş beleş tema veren siteyi öğrenmiş sanırım :D
 

AdexTR

Muvaffakiyetsizleştiriveremeyebileceklerimizdenmiş
Emekli
En iyi cevaplar
112
2 dakikada site yaptım, diyerek övünülmemesi gerektiğini hatırlatan kişidir.
 

Kronik2143

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Site yapma konusunda anlamam ama dijital çizimde de bundan muzdaribiz.
"Programı söylesen biz de yaparız yea! Üç beş çizgi çiziyon."

Bunu gördüm. Gerçekten :( Savaşılması gereken şey cahillik. İnsanlar içinde olmadıkları şeyi bilmiyorlar maalesef :(
Maalesef bu cehalet yüzünden ülkenin durumu bu şekilde.
Böyle insanlarla çok karşılaştım, hem de çok. Bunu diyen arkadaş, sanırsam blog'dan bahsediyor olmalı, kayıt ol, tasarım yap ve yaz, siteden anladığı bu olsa gerek arkadaşın.
Bahsettiğim kekonun web ortamıyla hiçbir alakasi yok başarıli bir öğrenci olmadığım için meslek lisesinde okuyorum yani %80 lik kesimi cahil insanlarla dolu bir ortam programlama uzerine biraz başarılı olabilseydim en azından anadolu giderdim
Bunlar kesin internete girerken Internet Explorer kullanıyodur.

O değilde bizim Bilişim seçmelisinde hiçbir şey yapamayanlar dolu. Galba oyun falan oynuyacağız 24/7 falan sanıyorlar sanırım sonra Admicos şunu yapsana Admicos benim css neden çalışmıyor (HTMLyi CSS dosyasına ve CSSyi HTML dosyasına koyan gördün lan) falan geliyorlar hani seçmeliye katılmamış olsam seçmeliden 0 alacaklar. Senin bahsettiklerin de öyle kişiler olabilir.

Neden bunu yazdım bilmiyorum ama yinede kalsın burda bu.
Ha o ellerine kurban bu lamerde o kafadan.
 

Minecraftplayerr

Java, Skript, Php, Html, Css, Javascript, Anime
En iyi cevaplar
7
Kendi sitemde tasarım dahil berbat olduğu halde anasayfayı yapmak çok uzun sürdü.
Bunun sertifikası, dnssi, seosu, cookiesi, mobil uyumluluğu felan derken oldu bana 1 hafta.
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
 

AtakanRS

osu!
En iyi cevaplar
0
Bunla alakadar çok örnek var say say bitmez bir de senin yaptığın şeyi çok kolay zannedip ben de yapacam diyenler var
Örnek vereyim adam beni ekliyor skypeden bana diyor senin sitelerin çok güzel kaç tl ye yapıyon diyo sonra ben ona fiyat veriyom artık adam ücretsiz yapıyorum mu dememi bekliyorsa bir anda 360 Derece dönüp küfür ederek kazandığın parayı hak etmiyon zaten sitelerin de berbat ben de gidip öğrenirim ne var ki yaptığın işte iki tuşa basıyon diyo...

Diss to @StarTurkMC :D
 

Balsamic35

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Bölümü okuması bile zor bu neyin kafası?

Hadi bölümü geçtim bilgisayar mühendisleri yapmıyor genelde sitelerin tasarımlarını
 
Üst