Önerin için teşekkürler. Fakat sadeliği pek sevmiyorum.bence sadece sunucunun ismini yaz sadelik iyidir ama renkli olsun birde adam gibi 2 renk seç veya 1 @InnocentBunny gak gı bana beğeni koy
foruma soraydın keşke uğraşacağına ahahhahGerçekten çok teşekkürler. 1 haftadır UTF-8 karakterlerin tümünü deneyerek bulmaya çalışıyordum nasıl yapıyorlar diye.