Cool Zombi WallPaper

sir_Galahad

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0


Linki:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


VirusTotal:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Virus Total Hatalı Olabilir Özür Dilerim İlk Kez Kullanıyorum

İlk Kez Yaptım Güzel Olmuşmu ?[DOUBLEPOST=1404179909,1404179835][/DOUBLEPOST]
 
Son düzenleme:

Iskefiyeli

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Yahu Hizliresim.com'a yükleyin şu resimleri. Forum kodunu kopyalayıp yapıştırın çok mu zor ulan.
 

andreasste

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Yahu Hizliresim.com'a yükleyin şu resimleri. Forum kodunu kopyalayıp yapıştırın çok mu zor ulan.

Ne kızıon adam söylesene normalce.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kardeş şu linkten yap:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Ayrıca resmi forum koduyla yaz ki gözüksün.
 

Iskefiyeli

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Ne kızıon adam söylesene normalce.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kardeş şu linkten yap:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Ayrıca resmi forum koduyla yaz ki gözüksün.
Sen avukatı mısın kardeşim? aynılarını söyledim fakat sert bir dille. Her yerde anlatılıyor nasıl resim yükleneceği.[DOUBLEPOST=1404203415,1404203338][/DOUBLEPOST]Ayrıca indirip baktım kötü olmuş.
 

sir_Galahad

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
ben devresim.tk ya yüklemiştim baktım bu forumda nası yükleyeceğime devresim.tk diyordu hızlıresimi bilmiyordum yani[DOUBLEPOST=1404213591,1404213376][/DOUBLEPOST]
Sen avukatı mısın kardeşim? aynılarını söyledim fakat sert bir dille. Her yerde anlatılıyor nasıl resim yükleneceği.[DOUBLEPOST=1404203415,1404203338][/DOUBLEPOST]Ayrıca indirip baktım kötü olmuş.
Oldumu Şimdi !
 

Iskefiyeli

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
ben devresim.tk ya yüklemiştim baktım bu forumda nası yükleyeceğime devresim.tk diyordu hızlıresimi bilmiyordum yani[DOUBLEPOST=1404213591,1404213376][/DOUBLEPOST]
Oldumu Şimdi !
Eleştiri hakkımı elimden alamazsın. Ayrıca Forumda nasıl resim yükleneceği yazıyordu. Bakıp yapabilirdin.
 

sir_Galahad

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Eleştiri hakkımı elimden alamazsın. Ayrıca Forumda nasıl resim yükleneceği yazıyordu. Bakıp yapabilirdin.
Eleştiri Hakkını Elinden Almıyorum Ben Burda Araştırdım Nasıl Resim Yüklenir Diye Adam Devresim.tk dan yüklemiş bende ona göre yaptım
Sadece Kızıyorum
 

Iskefiyeli

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Kızma hakkına da sahip değilsin. Arkadaşın yok senin karşında. Becerememişsin demek ki uzatma.
 

sir_Galahad

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Kızma Hakkına Sahibim Benim Konum Arkadaşım Yoksa Gidebilirsin İlkkez Yaptığım İçin Olabilirmi Bay Çok Bilmiş ?
 

Iskefiyeli

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Kızma Hakkına Sahibim Benim Konum Arkadaşım Yoksa Gidebilirsin İlkkez Yaptığım İçin Olabilirmi Bay Çok Bilmiş ?
İlk kez yaptıysan eleştiriyi kaldırman gerekiyor bana hakaret ediyorsun şu anda. Yaptığınız tek şey klavye artistliği iğrenç şeyler yapıp kendinizi fazla yetenekli sanıyorsunuz. Sanki forum babanın ulan sanki forumu sen yaptın tek yaptığın "Yeni konu aç" tuşuna basıp klavyenle tuşlara basmak. Bana kızma hakkına sahip değilsin.
Yeteneksizin tekisin iğrenç bir animasyon yapmışsın. Oldu mu? Senin gibi çok kendini beğenmiş var bu forumda gereksiz bir öz güvenle iğrenç şeyler yapıp paylaşıyorlar. Forum paylaşım ortamıdır ve bir şey paylaşıyorsan eleştirildiğinde gücenmeyeceksin.
Şu an sana öyle şeyler söylerdim ki.. Ama dua et forumdayız ve banlanmak gibi bir ceza var. Kendini beğenmişin teki beni azarlamaya çalışıyor. Bak ya.
 

sir_Galahad

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
İlkkez Yaptığım İçin Yetenekliyim demiyorum zaten Konu Benim Konum Sonuçta Ben Eleştiriye Gücenmiyorum DevResim.tk ya Yükledim Olmadı Sende Artistlik Yapıyorsun Hızlı Resime Yüklemeyi Bilmediğim İçin Yeteneksizliğin Burdan Anlaşılıyor Bu Bir Animasyon Değil Bu Bir WallPaper Hareketli DEĞİL yani[DOUBLEPOST=1404215891,1404215858][/DOUBLEPOST]Neyse Senin Gibi Bir abile Uğraşamam İstediğini Yaz
 

Iskefiyeli

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
İlkkez Yaptığım İçin Yetenekliyim demiyorum zaten Konu Benim Konum Sonuçta Ben Eleştiriye Gücenmiyorum DevResim.tk ya Yükledim Olmadı Sende Artistlik Yapıyorsun Hızlı Resime Yüklemeyi Bilmediğim İçin Yeteneksizliğin Burdan Anlaşılıyor Bu Bir Animasyon Değil Bu Bir WallPaper Hareketli DEĞİL yani
Animasyon programıyla yapılmışsa animasyondur. Wallpaper duvar kağıdı demektir yani arka planda kullanılan görüntü olarak sayabiliriz. Cahil cahil bana onu bunu öğretmeye çalışma.O kadar malsın ki şu cümleye bir bak: "Hızlı Resime Yüklemeyi Bilmediğim İçin Yeteneksizliğin Burdan Anlaşılıyor" Ne alaka lan?
Anlaşılan 12 yaşından küçüksün. Nerden okuduysan nereye resim yüklemen gerektiğini orası sana doğru anlatmıştır. Senin beceriksizliğinle insanları suçlayamazsın. Eğer yetenekli olduğunu düşünmüyorsan bana klavye artistliği yapmayı kes ve git sütünü iç.[DOUBLEPOST=1404216981,1404216064][/DOUBLEPOST]İşte yapabileceğin tek şey bu. Cevap veremiyorsun çünkü haksız olduğunu biliyorsun. Gururuna yediremiyorsun. Klasik Türk ergenleri.
 

andreasste

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
İlkkez Yaptığım İçin Yetenekliyim demiyorum zaten Konu Benim Konum Sonuçta Ben Eleştiriye Gücenmiyorum DevResim.tk ya Yükledim Olmadı Sende Artistlik Yapıyorsun Hızlı Resime Yüklemeyi Bilmediğim İçin Yeteneksizliğin Burdan Anlaşılıyor Bu Bir Animasyon Değil Bu Bir WallPaper Hareketli DEĞİL yani[DOUBLEPOST=1404215891,1404215858][/DOUBLEPOST]Neyse Senin Gibi Bir abile Uğraşamam İstediğini Yaz

Kardeş boşver bu fan çalışmalarına bakanların %80 kötü eleştiri yapar geri kalan %20 sini çok seviyorum hiç incitmeden eleştiri yaparlar <3
 
Üst