Craftolojiye ne oldu

Craftoloji'de oynadınız mı?

  • Evet

  • Hayır


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
Evet arkaaşlar bilen varsa söyleyebir mi lütfen 1 hafta oynamış çok eğlenmiştim hatta Kaan697 ve ByEnderTR ile şirket falan kurduk her şey iyiydi hoştu hatta Beyaz Yele adını verdiğim bir atım vardı :( sonra yeni proje ile geleceği dediler sunucu pre yatılar 2 hafta sonra o da kapandı ve o zamandır internet sitesinde yakında yeniden diyor (
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
) Türkiye'de başka güven ortamlı bir sunucu da yok varsa da ben görmedim her neyse sadete gelecek olursak bilen varsa paylaşsın
 

LordTs

Umut
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Yüzlerce oyuncuyu beklettirip sonanda premium yaptılar tutmayınca geri crack oldu ama bu sefer oyuncular pek gelmedi.Sunucu bekledikleri gibi olmadı kapattılar sanırım, birdaha ne zaman açılır bilemeyiz.

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Denizay22

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Sunucuyu premiumlari için yaptıklarında daha premium almamışım çok üzülmüştüm :( sonra yine crack yaptılar ama krallık sunucusu yinede premiumlar içindi girememiştim hiç unutmam :( sırf krallık sunucusu için o kadar beklemiştim
 

CahiliyaT

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Aga oynadiysan bilirsin ilk 1-2 hafta hatta acildigindan kapandigi zamana kadar asiri bir lagg vardi. Nitrado hosttu ama nitrado verdigi 200 slota versigi ramla yetinrmior :( o nedenle exist

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

Midoss

Bay Boş
En iyi cevaplar
1
Aga oynadiysan bilirsin ilk 1-2 hafta hatta acildigindan kapandigi zamana kadar asiri bir lagg vardi. Nitrado hosttu ama nitrado verdigi 200 slota versigi ramla yetinrmior :( o nedenle exist

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
he ya ana şehirde pcf çökçek sanıyordum :D evim de şehir dışına yapılan yeni mahlledeydi eve giderken fps kafayı yerdi :D ama zaevkli bir sunucu idi
 
Üst