Değerli Craftrise Ekibi ve Topluluğu,
Uzun yıllardır Craftrise'ın sadık bir oyuncusu olarak, yakın zamanda Linux Mint işletim sistemine geçiş yaptım. Linux ekosistemine adapte olurken en büyük dileğim, favori sunucum Craftrise'da da sorunsuz bir şekilde oynamaya devam etmekti.
Ancak yaklaşık bir yıldır Craftrise'ın resmi web sitesindeki indirme ekranında Linux için .deb paketinin yayınlanacağına dair bir ibare bulunmasına rağmen, bu konuda henüz en ufak bir ilerleme kaydedilmediğini, hatta bir beta sürümünün dahi sunulmadığını üzülerek belirtmek isterim. Eğer bu yönde bir geliştirme çalışması henüz başlatılmadıysa veya öncelikleriniz arasında değilse, oyuncuların beklentisini yönetmek adına web sitesindeki bilginin güncellenmesi önemli olacaktır.
Craftrise'a olan bağlılığım çok yüksek; diğer sunucularda oynamayı tercih etmiyorum. Türkiye'de bu denli büyük bir adım atarak farklı işletim sistemlerine de kapılarını açacak öncü bir Türk sunucusu varsa, bunun Craftrise olduğuna inancım tam.
Bu yaz, Linux tabanlı bilgisayarımda sorunsuz bir şekilde Craftrise oynayabilmek en büyük dileğim. Açıkçası, dual boot kurulumu yapmak veya tamamen Windows'a geri dönmek benim için bir seçenek değil. Yalnızca benim değil, eminim ki artan Linux kullanıcı kitlesinin de bu konuda ciddi bir beklentisi bulunmaktadır.
Bu çağrımızın Craftrise geliştiricileri tarafından dikkate alınmasını ve Linux versiyonu çalışmalarına bir an önce başlanmasını rica ediyorum. Bu konudaki çalışmalarınıza hız vermeniz ve Linux topluluğunu da Craftrise ailesine dahil etmeniz dileğiyle, şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla,
omerfarustake2
Uzun yıllardır Craftrise'ın sadık bir oyuncusu olarak, yakın zamanda Linux Mint işletim sistemine geçiş yaptım. Linux ekosistemine adapte olurken en büyük dileğim, favori sunucum Craftrise'da da sorunsuz bir şekilde oynamaya devam etmekti.
Ancak yaklaşık bir yıldır Craftrise'ın resmi web sitesindeki indirme ekranında Linux için .deb paketinin yayınlanacağına dair bir ibare bulunmasına rağmen, bu konuda henüz en ufak bir ilerleme kaydedilmediğini, hatta bir beta sürümünün dahi sunulmadığını üzülerek belirtmek isterim. Eğer bu yönde bir geliştirme çalışması henüz başlatılmadıysa veya öncelikleriniz arasında değilse, oyuncuların beklentisini yönetmek adına web sitesindeki bilginin güncellenmesi önemli olacaktır.
Craftrise'a olan bağlılığım çok yüksek; diğer sunucularda oynamayı tercih etmiyorum. Türkiye'de bu denli büyük bir adım atarak farklı işletim sistemlerine de kapılarını açacak öncü bir Türk sunucusu varsa, bunun Craftrise olduğuna inancım tam.
Bu yaz, Linux tabanlı bilgisayarımda sorunsuz bir şekilde Craftrise oynayabilmek en büyük dileğim. Açıkçası, dual boot kurulumu yapmak veya tamamen Windows'a geri dönmek benim için bir seçenek değil. Yalnızca benim değil, eminim ki artan Linux kullanıcı kitlesinin de bu konuda ciddi bir beklentisi bulunmaktadır.
Bu çağrımızın Craftrise geliştiricileri tarafından dikkate alınmasını ve Linux versiyonu çalışmalarına bir an önce başlanmasını rica ediyorum. Bu konudaki çalışmalarınıza hız vermeniz ve Linux topluluğunu da Craftrise ailesine dahil etmeniz dileğiyle, şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla,
omerfarustake2