CS GO Başlatma Seçenekleri Kodları

admiraldus

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0






r4ZZrAz.jpg



CS GO Başlatma Kodları

Mermilerin havada uçuştuğu, hiç kimsenin garantisi olmayan CS:GO oyunumuz için bu gün başlatma kodları hakkında bahsedeceğiz. Konumda ilk olarak sizlere başlatma seçenekleri nedir ve nerede bulunur, ardından başlatma kodlarını paylaşacağım. Vurduğunuz headshot olsun!

CS GO BAŞLATMA SEÇENEKLERİ NEDİR, NEREDEDİR?:

Bu kısım yalnızca CS:GO ile kalmayıp tüm oyunlar için geçerlidir ve her oyun için başlatma kodları yazabiliriz. Buraya ulaşmak için Steam'a girin. Ardından oyun kütüphanesine girdikten sonra CS:GO'ya sağ tıklayın. Hemen ardından özellikler bölümünde Başlatma Seçenekleri gözükecektir.

Geleceğiniz yer böyle bir kısım olmalı:


pEzPnJ.png



Bu kısma aşağıdaki CS GO kodlarını yazabilirsiniz:

-novid
Bu kod ile oyunu açarken başta çıkan videoyu kaldırır. Bu şekilde çok beklemeden oyunu açabilirsiniz. Gayet kullanışlı ve çoğu kişinin kullandığı bir kod.

-nojoy
Bu kod ile joystick desteğini kaldırabilirsiniz. Kimilerine göre FPS artığı sağladığı söyleniyor. Sizde deneyip bakabilirsiniz.

-high
Bu kod ile oyunu işlemci için yüksek önceliğe alabilirsiniz.

+exec autoexec
Eğer autoexec.cfg kullanacaksanız bu kodu yazmalısınız ki çalışsın.

+mat_queue_mode -2
Bu kod ile oyunda Multithreading'i açabilirsiniz. Bu da yine FPS arttırıyor diyorlar ama denemeden bilinmez.

-threads <Sayı>
Bu kodu yazarsanız CS:GO, tüm işlemci çekirdeklerini kullanır. <Sayı> kısmına işlemcinizin çekirdek miktarını yazmalısınız.

-nod3d9ex1 -nod3d9ex
Bu kod, daha çok ALT + TAB basmanızı ve size biraz FPS artışı sağlayabilir.


Evet kodlarımız bu kadar. Aslında daha bir takım kodlarda bulabilirsiniz fakat sizi daha çok ilgilendirenler bunlar. CS GO başlatma seçenekleri kodları hakkındaki konum bu kadardı görüşmek üzere unutmadan vurduğunuz headshot olsun!

thumb-1920-665419.png
 

AylinWinner

Neko-chan
En iyi cevaplar
0
Birde +fps_max 999 ekleyelim. Oyundaki fps sınırını ortadan kaldırıyor. :b Edit: Eğer genelde 60 fps alıyorsanız oyununuzu 60fps sabitleyin. Aksi taktirde ani dönüşlerde fps bir anlığına düşebilir.
 
Son düzenleme:

HKNGLGN

Zombi Katili
En iyi cevaplar
3
Birde +fps_max 999 ekleyelim. Oyundaki fps sınırını ortadan kaldırıyor. :b
+fps_max 999 yapmak düşük seviyede laptop kullanıcıları için çokta yararlı bir çözüm olmaz şahsen ben laptop kullanıcısı olarak 60'a sabitliyerek hem kasmadan hemde işlemciyi yormadan oynuyorum. Örneğin fps sabitlemesini kaldırınca işlemci ısınıyor, ısınıyor ve bilgisayar kapanıyor.
 

AylinWinner

Neko-chan
En iyi cevaplar
0
+fps_max 999 yapmak düşük seviyede laptop kullanıcıları için çokta yararlı bir çözüm olmaz şahsen ben laptop kullanıcısı olarak 60'a sabitliyerek hem kasmadan hemde işlemciyi yormadan oynuyorum. Örneğin fps sabitlemesini kaldırınca işlemci ısınıyor, ısınıyor ve bilgisayar kapanıyor.
Onu editlemeyi düşünüyordum'da unutmuşum. Laptop kullanıcıları oyunu işlemciden çekerlerse işlemci çok yorulduktan sonra dinleniyor buda ani fps düşüşüne neden oluyor. Ayrıca daha yüksek fps istiyorsan 4:9 alıp 1280x720 ölçekte oynayabilirsin. (eğer yanlardaki siyah şeyleri istemiyorsan kullandığın ekran kartının driverinden tam ekran ölçek yapabilirsin)
 

Admicos

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
1
+mat_queue_mode, bütün oyunda değil sadece materyaller için multithreading açıyor [
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
]


Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
adresindeki "Common Launch Options" kısmını da ekleyebilirseniz daha iyi olur diye düşünüyorum.
 
Üst