Videon için bir yorum bekleyip beklemediğinden emin değilim, hatta foruma bir daha giriş yapar mısın onu bile bilmiyorum[0 Mesaj- Cuma Günü kayıt] ancak, fikrimi belirtmek isterim.
" Vuruşlar çok abzürt, "OHA!", "VAY ANASINI!" gibi değil. Edit yeteneklerin de amatör olduğunu gösteriyor. "
Bu tür yorumlar gelecektir. Doğru da. Benim yorumum da bu. Ancak bunlar moralini bozmamalı. Aksine seni azmettirmeli. Her zaman daha iyisini nasıl yapabilirim gibi düşünmelisin. Bu nokta da sana önerim diğer edit videolarını izlemen. Tabii bahsetmeden geçemeyeceğim, CS:GO üzerine çok kalifiyeli kanal bulunmakta dolayısıyla insanların seni izlemeye gelmesi için onlara izledikleri kalite de hatta farklı veya daha kaliteli içerikler sunmalısın ki insanlar seni de izlesin. Önerim bu şekilde. Başarılar. CS:GO ile ilerlemek baya bir zor olabilir.