yoloman
Lapis Toplayıcısı
- En iyi cevaplar
- 0
Yok o da kötü ;(Gerekirse kenarlara gifli reklamlar koysunlar ama ...
----------------------------------
(İmza)
Yok o da kötü ;(Gerekirse kenarlara gifli reklamlar koysunlar ama ...
Nerede o "rapor et" düğmesi söylermisin? Merak ettim...Haklısın aklında biraz
Bu arada terfi etmiş rapor et butonunda da var artık
Az önce sağındaydı şimdi solunda reklam durmuyor yerindeHaklısın aklında biraz
Bu arada terfi etmiş rapor et butonunda da var artık
Nerede o "rapor et" düğmesi söylermisin? Merak ettim...
Az önce sağındaydı şimdi solunda reklam durmuyor yerinde![]()
Ahanda alttaki beğeni reklamı gitti şükürler olsun admine!Az önce sağındaydı şimdi solunda reklam durmuyor yerinde![]()
Gene değiştirdiler. Gene aynı yerine geri geldiAhanda alttaki beğeni reklamı gitti şükürler olsun admine!
Gene değiştirdiler. Gene aynı yerine geri geldi... (They are trolling we? Şaka yapıyorumda bi nevi öyle oldu
.)
%15498196846516846454 tepki gelince reklamı küçültmek zorunda kaldılar*
----------------------------------
(İmza)
Beyler bendede gittide f5 yapmaya korkuyom ya gelirse ?![]()
rahat ol bence artık kurtuldukBeyler bendede gittide f5 yapmaya korkuyom ya gelirse ?![]()
rahat ol bence artık kurtulduk![]()