@TheBlueDeath İsteği Üzerine 1.9 Yaptım
Komut:
@Nothingkat42
Komut:
Kod:
summon FallingSand - -1 - {Block:stone,Time:1,Passengers:[{id:FallingSand,Block:redstone_block,Time:1,Passengers:[{id:FallingSand,Block:activator_rail,Time:1,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule commandBlockOutput false},{id:MinecartCommandBlock,Command:"fill -1 --3 -3 --2 --1 -8 stained_hardened_clay 2 hollow"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"fill -1 --2 -3 --2 --2 -8 stained_glass 2 replace stained_hardened_clay"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"/tellraw @p [\"\",{\"text\":\"✔\",\"color\":\"dark_green\",\"bold\":true},{\"text\":\" Makine Hazır...\",\"color\":\"dark_gray\",\"bold\":true}]"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add luck dummy"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add cobblestone dummy"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add break stat.mineBlock.minecraft.stone"},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --3 -2 wall_sign 2 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"Ekmegini\\\",\\\"color\\\":\\\"white\\\",\\\"bold\\\":true}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Tastan Cıkar\\\",\\\"color\\\":\\\"white\\\",\\\"bold\\\":true}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"by\\\",\\\"color\\\":\\\"black\\\",\\\"italic\\\":true}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"Rlark\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_gray\\\",\\\"bold\\\":true}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -2 wall_sign 2 replace {Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Makineyi\\\",\\\"color\\\":\\\"black\\\",\\\"bold\\\":true}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"[Sil]\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"bold\\\":true}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill --3 --1 - -1 -1 -6 air\\\"}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --1 -2 wall_sign 2 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=TogAct,c=1] I7c2Ga_A 1\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"[Acık]\\\",\\\"color\\\":\\\"green\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"execute @e[score_I7c2Ga_A_min=1,score_I7c2Ga_A=1] - - - blockdata - - - {auto:0}\\\"},\\\"bold\\\":true}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"[Kapalı]\\\",\\\"color\\\":\\\"red\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"execute @e[score_I7c2Ga_A_min=2] - - - blockdata - - - {auto:1}\\\"},\\\"bold\\\":true}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"scoreboard players reset @e[score_I7c2Ga_A_min=2] I7c2Ga_A\\\"}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:"summon ArmorStand - --2 -4 {CustomName:TogAct,Marker:1,NoGravity:1,Invisible:1}"},{id:MinecartCommandBlock,Command:"scoreboard objectives add I7c2Ga_A dummy"},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock --1 --2 -6 chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"execute @a[score_luck_min=2,score_luck=2,score_break_min=1] - - - entitydata @e[type=Item,c=1,score_cobblestone_min=1] {Item:{id:minecraft:bread}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock --1 --2 -7 chain_command_block 2 replace {auto:1,Command:"scoreboard players set @a[score_break_min=2] break 0"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -7 chain_command_block 4 replace {auto:1,Command:"execute @a[score_luck_min=2,score_luck=2,score_break_min=1] - - - entitydata @e[type=Item,c=1,score_cobblestone_min=1] {Item:{id:minecraft:bread}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -6 chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"scoreboard players set @e[type=Item] cobblestone 1 {Item:{id:minecraft:cobblestone}}"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -5 chain_command_block 3 replace {auto:1,Command:"scoreboard players set @a[score_luck_min=20] luck 0"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -4 repeating_command_block 3 replace {auto:1,Command:"scoreboard players add @a luck 1"}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - - -1 command_block 0 replace {Command:fill - --3 --1 - - - air}},{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --1 -1 redstone_block},{id:MinecartCommandBlock,Command:kill @e[type=MinecartCommandBlock,r=1]}]}]}]}
Son düzenleme: