Emoji Oyunu

Pluginsel

★ #NerdeOEskiGünler ★
Emekli
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar oyunumuz şöyle:
Herkes istediği herhangi bir emojiyi yazacak ve yanına emojiyi ekleme sebebini yazacaksınız. Unutmayın ki her bir kullanıcı en fazla 1 emoji kullanabilecek ve üstte kullanılmış olan emojileri kullanamazsınız.
Konuya ekleyecek emoji kalmadığında oyun sona erecektir.
Başlıyorum:


:papağan: 1.12 güncellemesinde sevdiğim bir hayvan türü olduğu için bunu ekledim.
 

Swuupie

son cosas de la vida
Emekli
En iyi cevaplar
0
:Düşün: Discord'da sevdiğim bir emoji ve burada çok güzel dönüyor! İkili kombo olmuş.
 

Poyro

Super Smash Brothers for Nintendo Switch
En iyi cevaplar
0
Öhöm... Konsol simgeleri konsol savaşlarında işe yarardı
 

Gutenberg

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
:pala: En çok kullandığım ve en sevdiğim emojilerden biri. Ama nedenini bilmiyorum .s
 

Cullen

alt veit eg Odin
Emekli
En iyi cevaplar
18
:p
Bu emojinin tartışma ortamındaki ciddiyeti bozabileceğine inanıyorum :D
 

AdexTR

Muvaffakiyetsizleştiriveremeyebileceklerimizdenmiş
Emekli
En iyi cevaplar
112
En gıcık olduğum emoji bu olsa gerek: :)
 

Adrastos

Statsanwalt
Emekli
En iyi cevaplar
11
Bu emojiyi kullanınca kendimi İtalyan mafyası gibi hissediyorum: :co1:.
 
Üst