En cok post

Bilalhh

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Forumun en cok postuna sahip olan kisi kim cok merak ettim solesenize :D
 

DIO

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En iyi cevaplar
0
Tanıştırayım,
https://forum.gamer.com.tr/uye/
bunu niye merak ediyorsun ki post kasıp forumda popi olmaya çalışan çok :)
Forum da mesaj kasıp ünlü olmak kolay asıl zoru beğeni kasıp ileri gelen üye olmak. 5 ay önce neredeyse en çok beğeniye sahip olacaktım fakat yasaklandım ve 5 ay kaybettim şu an @Polkakorowakurwa birinci ama zamanında ona ben fark atmıştım :D[DOUBLEPOST=1423668692,1423668513][/DOUBLEPOST]

Sen hepsinde birinciydin.
 

Vienicome

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Forum da mesaj kasıp ünlü olmak kolay asıl zoru beğeni kasıp ileri gelen üye olmak. 5 ay önce neredeyse en çok beğeniye sahip olacaktım fakat yasaklandım ve 5 ay kaybettim şu an @Polkakorowakurwa birinci ama zamanında ona ben fark atmıştım :D[DOUBLEPOST=1423668692,1423668513][/DOUBLEPOST]

Sen hepsinde birinciydin.
İkiside bir işe yaramıyor inan :(
 

Vienicome

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
İkisinin de silinmesi gerek.
Aynen sadece üye tarihi yeterli bence :([DOUBLEPOST=1423669407,1423669348][/DOUBLEPOST]
Kimseyi kandırmayın şimdi aslında önemsiz bir şey ama kimin daha çok postu ya da beğenisi oldu mu saygınlık kazanıyor doğruya doğru.
Kimse bir şey kazanmıyor yeme kendini lütfen düzgün bir arkadaşlık istiyorsan mesaj veya beğeni sayısından gelmiyor :(
 

DIO

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En iyi cevaplar
0
Aynen sadece üye tarihi yeterli bence :([DOUBLEPOST=1423669407,1423669348][/DOUBLEPOST]
Kimse bir şey kazanmıyor yeme kendini lütfen düzgün bir arkadaşlık istiyorsan mesaj veya beğeni sayısından gelmiyor :(
İşte yok olsalar da o saçma şey ortadan kalksa.

Katılıyorum +1 +rep
Şimdi Üyelik tarihiniz çok eski oldu mu + beğenide birinciyseniz + posta da birinciyseniz + moderatörseniz siz bu forumun ileri gelen üyesi değil kralısınız demektir.
 

Vienicome

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Şimdi Üyelik tarihiniz çok eski oldu mu + beğenide birinciyseniz + posta da birinciyseniz + moderatörseniz siz bu forumun ileri gelen üyesi değil kralısınız demektir.
İşte onlar olmadanda olabilir bana göre :(
Sadece konuşmayı bileceksiniz*
Naynay konuşma özürlü*
O yüzden sorunlar oluyor*
 

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Şimdi Üyelik tarihiniz çok eski oldu mu + beğenide birinciyseniz + posta da birinciyseniz + moderatörseniz siz bu forumun ileri gelen üyesi değil kralısınız demektir.
Moderatörlük zor olsa da diğerleriyle forumda "kral" oluyorsan durum vahim.
[DOUBLEPOST=1423669783,1423669751][/DOUBLEPOST]
İşte onlar olmadanda olabilir bana göre :(
Sadece konuşmayı bileceksiniz*
Naynay konuşma özürlü*
O yüzden sorunlar oluyor*
Çok üzücü bir durum. Senin için. *sad emoticon*
 
Üst