En işsiz resim/video'yu atın!

Sizce kim en işsiz!

  • asi_turk

  • UpFall


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

asi_turk

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yarışmada
1.Minecarft Türkiye SPAM BOTU (Schaffer?? çakması)
2.
Boş bir forumda ADMİNLİK
3.+1 BEĞENİ

Başvurma şekli
Forum Adı (okumaya üşeniyom) : asi_turk
*İşsiz video/resim*
İsteğe bağlı yorum

İşsizliğim

@Schaffer79
@UpFall
@Alps
 

MomryBey

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Bi foto varda uyarı yenekten korkuom görseniz yarılırsınız

SM-N910H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

asi_turk

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
İşsiz. Huh?
Tf2'de adam öldürmeden 4 saat aralıksız etrafta zıpladım. Arkadaşımla 2 tane aynı itemleri 10larca kez takasladım. Sırf server chat ekranında spam olsun diye. Binlerce kez arkadaşlarıma lama yazdım. Günde 10'a yakın scam yapıp robin hood gibi fakirlere dağıttım :( Cs:Go da compatative'de sadece bıçakla adam öldürme mişyını yaptım. Elime silah sürmedim. Daha çok var. Kim işsizmiş?
Tebrikler
Ödülünüz MINECRAFT SPAM BOTU
Özelden atıldı kullanmak için direktifleri izleyiniz
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
İşsiz. Huh?
Tf2'de adam öldürmeden 4 saat aralıksız etrafta zıpladım. Arkadaşımla 2 tane aynı itemleri 10larca kez takasladım. Sırf server chat ekranında spam olsun diye. Binlerce kez arkadaşlarıma lama yazdım. Günde 10'a yakın scam yapıp robin hood gibi fakirlere dağıttım :( Cs:Go da compatative'de sadece bıçakla adam öldürme mişyını yaptım. Elime silah sürmedim. Daha çok var. Kim işsizmiş?
En işsizi sormadı ki o @umut_ olurdu bence ._. en işsiz video-resim'i sordu .-.
 

Yurekreo_

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
-Silkroad online'da + basmak için 2.30 saat uğraştığımı bilirim.
-Lol'de ap veigar denemek için 1.30 saat ne botsuz ne insansız tek başıma oynadığımı bilirim.
-Counter Strike'da Bunny yapılabilen serverlara girip sürekli tüm serverı zıplaya zıplaya gezip o hızla geçerken adam görürsem bıçaklamaya çaliştiğimi bilirim.
-Minecraft'ta server yapıcam diye 3 saatimi yedim.
daha saymamı ister misiniz ? işsizlikte üzerime yok sanırım -_-
 
Üst