En işsiz resim/video'yu atın!

Sizce kim en işsiz!

  • asi_turk

  • UpFall


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

BrolyTheLSSJ

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
sabah 7'de kalktım, (yemek araları hariç) bugün foruma girene kadar (yaklaşık 9-10 saat) durmadan odamda karşı duvara baktım.
 

RedIsBack

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Holocaust'u ezberledim.Söyleyebiliyorum aynı hızda.
Cs 1.6 da SurfSki'de sv_gravity yazdım direk awp'nin olduğu yere gittim sonra kapadım.Kafese düşen düştü hepsinin kellesini uçurdum.
Yüzlerce tasarım yaptım,bıkmadım.
Freefall Tournament'te Scout olup boş boş uçtum.
10 saatlik Nyan Cat'i bitirdim.
10 saatlik I Am The Doctor'u da bitirdim.
HaxBall'da formaları nedensizce değiştirip durdum.
BattleBlock Theater'da takas yaptıktan sonra geri takas yaptım. (Yaklaşık 20-30 defa)
HaxBall'da bir maç kendi kaleme atarak chat'e "dsadsafsafdfsa" yazdım. (Yaklaşık 8 defa)
Minecraft'ta gittim bir yere büyü masası koydum ve karşısına geçip eğilerek "Ey Herobrine,buradaysan bir şey söyle." diye bağırdım.
Edit: MCSG'de Chat'e Aiaiai diyip durdum.
Daha var.Kim işsizmiş efendim ? :D
Şahitlerim var :p :
@KadirBerk @Iskefiyeli18 @zombiespaceman1
 
Son düzenleme:

rayandu06

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Holocaust'u ezberledim.
Cs 1.6 da SurfSki'de sv_gravity yazdım direk awp'nin olduğu yere gittim sonra kapadım.Kafese düşen düştü hepsinin kellesini uçurdum.
Yüzlerce tasarım yaptım.
Freefall Tournament'te Scout olup boş boş uçtum.
10 saatlik Nyan Cat'i bitirdim.
10 saatlik I ** The Doctor'u da bitirdim.
HaxBall'da formaları nedensizce değiştirip durdum.
BattleBlock Theater'da takas yaptıktan sonra,geri takas yaptım.
HaxBall'da bir maç kendi kaleme atarak chat'e "dsadsafsafdfsa" yazdım (Yaklaşık 8 defa.)
Minecraft'ta gittim bir yere büyü masası koydum ve karşısına geçip eğilerek "Ey Herobrine,buradaysan bir şey söyle." diye bağırdım.
Daha var.Kim işsizmiş efendim ? :D
Şahitlerim var :p :
@KadirBerk @Iskefiyeli18 @zombiespaceman1
mamamamamamamamamamama microphone show ^^
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Holocaust'u ezberledim.Söyleyebiliyorum aynı hızda.
Cs 1.6 da SurfSki'de sv_gravity yazdım direk awp'nin olduğu yere gittim sonra kapadım.Kafese düşen düştü hepsinin kellesini uçurdum.
Yüzlerce tasarım yaptım,bıkmadım.
Freefall Tournament'te Scout olup boş boş uçtum.
10 saatlik Nyan Cat'i bitirdim.
10 saatlik I ** The Doctor'u da bitirdim.
HaxBall'da formaları nedensizce değiştirip durdum.
BattleBlock Theater'da takas yaptıktan sonra,geri takas yaptım.
HaxBall'da bir maç kendi kaleme atarak chat'e "dsadsafsafdfsa" yazdım (Yaklaşık 8 defa.)
Minecraft'ta gittim bir yere büyü masası koydum ve karşısına geçip eğilerek "Ey Herobrine,buradaysan bir şey söyle." diye bağırdım.
Daha var.Kim işsizmiş efendim ? :D
Şahitlerim var :p :
@KadirBerk @Iskefiyeli18 @zombiespaceman1
Hangisi için şahit olduğumu öğrenebilir miyim ? :(
 

BrolyTheLSSJ

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
1-

İşin mi yok Luis? Yetmiyo adam bir de geçen sezon 31 gol atmış. Cenabetliği istemiş resmen.

2-


iğrenç!

3-


Süpermen'e özenmiş galiba :D

4-


Gervinho'nun saçı gibi :D

5-


Tavukları dizmek de mesele. İşsiz tavuklar uzun eşeğe başlamış bile. aslında eşek çökmüş ama :D hadi tekrar yatın bakayım ^^

6-




Hitlerin işi mi yokmuş sabun yapmış şu yahudilerden? Bana verseler ölene kadar bitiremezdim olm ne yapacaklar bunca sabunu?
 

BurnerTroll

Doktor, sadece doktor.
En iyi cevaplar
0
İşsizliğim: (İşsizliklerim aslında. Aralarından daha fazla zaman harcadığımı 1. olarak doğrudan koyuyorum.)









 
Üst