En Sevdiğin Spor

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Herkes buraya en sevdiği sporu ve onunla ilgili bişeyler yazsın

Ben başlıyorum ;
Judo

7 Haziran'da turnuvalarım var ve uzaklara gideceğim :D İlk defa tek başıma o kadar uzak bir yere gidiyorum :D Orda heycandan tekniğe giremessem die korkuyom bide ilk maçtan kaybedersem :( Düşünmek bile istemiyorum bana şans dileyin dayak yiyip gelmiyim ordan :D İnşallah bi derece yaparım :D:D:D
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
1 adet 10 mg lareoxy iç o olmassa 25 mg atarax oda olmassa 1 tane 25 mg laroxy içn :D emin ol cok sakinleşiceksin :D
ama eyer sakinleşmene ragmen içersen judo yapacak halin kalmaz onu sölim :D
Maçtan önce içersem sorun çıkartırlarmıki acaba halama yapmışlardı badminton da bi aferin içti diye :D
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yalnız ben maça gidiyorum buzzer içmemi gerektiren o hastalık yok töbe töbe :D

._. I like trains ._.
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bi kerede profil resmini düzgün bişe koysan ._. Neyse konuyu dağıtmayalım ._.

._. I like trains ._.
 
Üst