"Entity 303" Denen Saçmalık Hakkında

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Oyun çıkıtığından beri ağızlardan düşmeyen "Herobrine" saçmalığı hakkında birçok şey yapılmıştı.
Haritalar, modlar, filmler vs. vs...
Tabi buna inanan yarımakıllılar da tüm forumlarda "BEYLER HEROBRİNEYİ GÖRDÜM" "HEROBRİNE GERÇEK KONUYA GEL" gibisinden gereksiz konular başlattılar.

Şimdi de bu "Entitiy 303" denen saçmalık çıktı.
Neymiş, milyonlarca bilgisayarı çökertebilirmiş, şu olduğunda ortaya çıkarmış Herobrine'den daha güçlüymüşmüş.
Java tarafından zombi mobu ile aynı kodlara sahip bir "mob" nasıl olur da bunları yapabiliyor?

Düşünün. Minecraft olmasaydı Entitiy 303 de olmazdı.
Minecraft Java programlama dili ile oluşturulmuştur.
Herhangi bir "kod" hatası ile bunun gibi saçmalıklar olamaz.
Mutlaka "bir insan" tarafından bu "Entitiy 303" denen şeyin kodlanması, tasarlanması gerekir.

Şuna bir bakalım:
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.


Ben her zaman şunu sorarım:
"Sen nereden biliyordun böyle bir şey olacağını da videoya almaya başladın."
"Videonun açıklama kısmındaki şey ne?" derseniz; UNICODE.




Sanırsam ekranın ortasındaki "303" yazısını görüyorsunuzdur.
Ve de beyaz giysili bir "oyuncuyu."

Söylentiye göre ekranın bir yerinde bir şey yazıp ortaya çıkarmış. Ben videoda öyle bir şey göremedim.
Ayrıca arkadan da bir ses geliyor.
Oyunun her dosyasını arayın o sesi bulursanız buraya yollayın.
İçinde olmayan bir sesi çalamaz değil mi Minecraft?
Ya da içinde olmayan bir görseli gösterebilir mi?

Oyunun tüm dosyalarını kontrol edin. Entitiy 303 hakkında hiçbir şey bulamayacaksınız.
Minecraft Coder Pack'i indirip oyunun kodlarını gözden geçirin. Entitiy 303 ile alakalı bir şey bulamayacaksınız.

Oyunda böyle bir görüntü bozukluğu yaratacak bir şey olduğunu sanmıyorum.



Kısacası; Entitiy 303, Herobrine diye bir şey yoktur. Böyle saçma şeylere inanmayın.

 
Son düzenleme:

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
bi bitmediniz animeciler.
Sanırsam konuyu okumadın ya da okuduğun halde anlayamadın.

Özet geçeyim:
Entitiy 303 kendi kendiliğine mi oluştu? Sanmıyorum. Bu sanki Tanrı olmadan evrenin var olması gibi. Bir sanat var ise, sanatkar da vardır. Ama Entitiy 303 bir sanat değil. Yani öyle bir şey yok. Sanatkarı da yok. Kısacası yalan.

Sana gerçekten acıyorum.
 

Kullanıcı0000

Donuts :3
En iyi cevaplar
0
Entity 303'ün Gerçek Olduğuna İnanan Halen Varmıki ._.
Zaten Bu Minecraft Fanları Tarafından Çıkartılmış bir şey Bu ... Oyun Daha İlgi Çeksin Diye
 

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Entity 303'ün Gerçek Olduğuna İnanan Halen Varmıki ._.
Zaten Bu Minecraft Fanları Tarafından Çıkartılmış bir şey Bu ... Oyun Daha İlgi Çeksin Diye
Herobrine de öyleydi. Hatta Notch bile şakasına yeni yamaların getirdiği şeylere "Removed Herobrine" ekledi. Düşün Herobrine öyle ünlü olmuştu. Ama aslında Herobrine diye bir şey yoktu.
 

rayandu06

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Benim görüşüme göre bunlar sadece oyun hatası. Her versiyonda karşılaşılan bu hata çok daha azaltılıyor.
 

Zurinqun

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Benim anlamadığım şey.
Oyun dosyalarında yok.
Bilgisayarın entity 303 adında bir canlıyı canlandırmak için bazı verilere ihtiyacı var.
Animasyonnlar olsun,model olsun,dokular olsun yapacağı tepkiler için scriptler olsun.

Hadi dokuları ,animasyonları ve modeli 'oyuncunun aynısı' saçmalığından kurtardık.

Entity 303'ün verdiği tepkilerin script'i nerde ? YOK
Entity 303 neden entity listesinde YOK ?

Koca bir YOK'a VAR diyen cahil biraderlerimize gelsin bu:
Gram araştırma yapmadan gram bilgi sahibi olmadan başkalarının sözüne inanıyorlar büyük bir baskıyla başkalarına da inandırıyorlar Herobrine de böyle olmuştu umarım bu saçmalık çok fazla ilerlemez.[DOUBLEPOST=1422103917,1422103842][/DOUBLEPOST]
Benim görüşüme göre bunlar sadece oyun hatası. Her versiyonda karşılaşılan bu hata çok daha azaltılıyor.
Creeper'in görünüşünün kod hatası olduğunu biliyorum ama bi' kod hatası yüzünden insanlara saldıran, ekranda makeawish yazdıran bir şey olduğuna inanmıyorum. Ayrıca o görünümü kim tasarladı? O skini kim tasarladı? Madem oyun hatası.
 
Üst