• rabisu

    14 may 19

Eso Takımı Oluşturalım?

Kovalski_Eyes

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
544
Beğeniler
904
Puanları
1,530
Ruh Hali
üniversite sınavından sonra (4 ay sonra) şöyle temizinden eso oynamak istiyorum ama eso oynayan herkesin bildiği gibi tek başına oynanıcak bi oyun değil bu. O yüzden bi takım kurmak istiyorum aranızda eso oynayan yada başlamak isteyen varsa Discord vb adresini özelden yada konuya yazarak gönderebilirler. Tam olarak napıcaz diyosanız planlı buildler yapıcaz. Stratejiler oluşturucaz ve tabi herkes istediği şekilde oynayabilir yinede küçük detaylar ekleyebiliriz. Misal benim oynayış tarzım ölmeyip üstüne bide sağlam damage geçirmek başka bi değişle 1vx. Başkası okçu seviyodur mesela okçu kasabilir ki şu an metada bayağı iyiler xD. Kimisi büyücü kimisi tank kasar ama yinede bazı detaylar önemli onlara beraber karar verip bi strateji oluştururuz.

Yavaş Yavaş buildimi geliştiriyorum şöyle bir şey çıktı ortaya xD,

Race: Imperial
Class: Nightblade
Armors: Troll King (Medium, Heavy) - Seventh Legion (Heavy, Heavy, Heavy, Heavy) - Sheer Venom (Medium, Ring, Ring, Necklase, Two-Hand Mace, Bow)
Traits: Impen x7, Wpd x3, Sharpned, Wpd +450


Almayı düşünen varsa fiyatı;
The Elder Scrolls Online: 93TL
Morrowind: 140TL
Bütün Dlcler: 690TL

Morrowind ve dlcler zorunlu değil onlarsızda oynayabilirsiniz ama kapsadıkları içeriklere erişemezsiniz. Biraz P2W kaçıyor bu olay ama alt edilemicek bir şey değil. Hobb dlc aldım ölümsüzüm diye bir şey yok bu oyunda çünkü en güçlü zırh diye bir şey yok strateji var.
 
Son düzenleme:

Kovalski_Eyes

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
544
Beğeniler
904
Puanları
1,530
Ruh Hali
guzelmis ama dlc leri cok pahali ._.
almak zorunda değilsin ki. Ben bitek imperialcity'i alıcam. İmperial sınıfı, yeni pvp haritası ve istediğim bi zırh seti o dlc'nin içinde. Yinede bunlar olmadanda yapabilirsin tabi içerik azalıyor xD. Normalde dlc'siz oynuyodum ben morrowind (genişletme paketi) yoktu zaten ben oynarken şu an bitek imperial city lazım bana.

Şöyle bişeyde var dlc'nin içinde 30 zırh seti varsa 25'ini elde edebilirsin. Üretilebilenleri diğer oyunculara ürettirebilirsin üretilemeyenler ise canavarlardan düşüyor ve Bind On Pickup eşyalar takas yoluyla satabiliyor yinede asla elde edemiceğin eşyalarda var :/ tabi en güçlü diye bir şey yok zorunda değilsin
 

NaikiTheCat41

Only Ahri can steal your "heart".
Mesajlar
947
Beğeniler
524
Puanları
1,680
Ruh Hali
neyse artik universiteye baslayinca tek tek alirim bende :D gelmeye calisicam
 

Baggi

Kömür Madencisi
Mesajlar
104
Beğeniler
38
Puanları
930
neyse artik universiteye baslayinca tek tek alirim bende :D gelmeye calisicam
Oyundaki dlclerin hepsini abone(Eso Plus) alarak elde edebilirsin. Eso Pluslar dlcleri almaktan daha avantajlı fakat nasıl oynadığına bağlı eğer normalin biraz daha üstünde bir hızla ilerlesen bile yeterli olacaktır. Eso Plus fiyatları: 1 Aylık: 10 Euro / 3 Aylık: 30 Euro / 6 Aylık: 54 Euro. Bence dlclere geçmeden önce ilk oyunu iyice kavra. Daha sonra dlclere geçebilirsin. Oyunun hikayesini eğer her hafta oynayamasan bile en geç 4 ayda bitirirsin. Ve Kovalski'ye katılıyorum. Oyundaki güçlü kavramı en iyi silahlara sahip olmak değil, en iyi stratejiyi kullanmak. Bunun dışında potlar vesaire ama önemli bir şey daha, oyunda birazcık ilerledikten sonra animation cancel yapmayı öğrenmen lazım birçok yolu var fakat bence en kolayı olan Block-animation cancel yapmakla başla işe. Bunu anlatmak çok zor. İnternetten videolarını izlersen daha iyi anlayacaksın. Bu arada sana çok yardımı olacağını düşündüğüm bir rehber: Leveling Buildleri ( Magicka ve Stamina )
 

Baggi

Kömür Madencisi
Mesajlar
104
Beğeniler
38
Puanları
930
Şey dicem oyunnun amacı nedir ?
Hikayesi baya uzun gerçekten araştırma istiyor oyunun kendine özgü birçok tanrısı ve evreni/boyutları var. Fakat özetlemek gerekirse Molag Bal adlı bir tanrı var onun hain planlarını prophet'a yani kahine bir nevi peygambere yardım ederek bozmaya çalışıyoruz.
 

Baggi

Kömür Madencisi
Mesajlar
104
Beğeniler
38
Puanları
930
Anladım ama biraz uçuk bir fiyatı yok mu yoksa verdiğimiz paraya değiyor mu ?
Verdiğimiz fiyata emin ol değiyor ayrıca orjinal siteden veya steamden almaya çalışırsan kazıklandığını farkedersin. :D İnternete Elder Scrolls Online yazıp alışverişe tıklarsan 45 tlye bulabilirsin. (Oyuna ilk başladığımda 50 görev yapmıştım achievement gelmişti sonra ben herhalde bir %5'ine gelmişimdir dedim görevlerin fakat yanılıyodum daha %1'ine bile gelememişim.)Oyundaki hiçbir görev neredeyse kendini tekrar etmiyor fakat eğer ard arda onlarca yan görev yaparsan aynı şeyi yapıyomuş gibi düşünebilirsin.)
 

Kovalski_Eyes

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
544
Beğeniler
904
Puanları
1,530
Ruh Hali
Anladım ama biraz uçuk bir fiyatı yok mu yoksa verdiğimiz paraya değiyor mu ?
dediğim dlcleri almak zorunda değilsin indirimlerde 35tl oluyor ve bence değiyor sürekli kendini yeniliyor oyun fakat türk oyuncu kitlesi biraz fazla yaşlı :D
 

Korigato99

Zombi Katili
Mesajlar
180
Beğeniler
68
Puanları
530
Age of un savaş hali yani biraz gameplay izleyim ..
[automerge]1525282844[/automerge]
Bnece paraya değiyor başalıycam indirime girsin
 

Geik

Taş Madencisi
Mesajlar
72
Beğeniler
48
Puanları
430
Irk: High Elf
Sınıf:Sorcerer
Seviye: 50
CP: 750
Set: Hatırlamıyorum bile mol + vma + necro + ilambris olması lazım
Üstün başarılar: Emperor & vmol & vhof & vma perfect run & vhelra hm & vso hm & vhAA hm & hepsinin time'ı falan vardı
2017 temmuz civarı üni sınavım için bıraktım.. Bırakmadan önce ruslarla hardcore trial dönüyorduk 11 rus 1 türk :) Adımı ESO nun tozlu raflarına kayıt etmeme az kalmıştı olmadı nasip değilmiş.. :D Tekrar başlasammı şüpheliyim hala oynayan arkadaşlarım kimsenin kalmadığını söylüyor

Buda benim güzellik :') Good old days
 

Geik

Taş Madencisi
Mesajlar
72
Beğeniler
48
Puanları
430
Hortlatmış oldum ama bunu yazmadan kendimi iyi hissedemezdim moderatörler lütfen bana acıyın :'(