Eşyalı Modern Ev [1.7.2 ve üstü]

78burak74

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
1.Konu yeri yanlış Küp sanatında olmalıydı
2.dosya.tc virüslü değildir cahil arkadaşlarımıza bakma sen
3.virustotal yok
4.beğenmedim
beğenmediysen bize ne kardeş kendi içinden dersin niye gözüme gözüme sokuyon beğenmiyosan indirme ben senin mal olduğunu bilip sana mal diyomuyum ?
 

ByTheEfsane

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
beğenmediysen bize ne kardeş kendi içinden dersin niye gözüme gözüme sokuyon beğenmiyosan indirme ben senin mal olduğunu bilip sana mal diyomuyum ?
Ona mal diyorsun ama asıl mal olan sensin.Burası eleştiri yapılabilecek bir yer.İyi eleştiriler hoşuna gidiyorda kötü eleştiriler zoruna mı gidiyor?
 

78burak74

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
sen bu evi eleştirileri almak için koymadın mı ? eyer eleştiriler hoşuna gitmiyorsa koymuyacaksın
e ben bir şey soruyom beni takan kim herkes kötü olmus beğenmedim saçma olmuş diyo biz hiçbir şey sormıyakmı[DOUBLEPOST=1410802110,1410802073][/DOUBLEPOST]
Ona mal diyorsun ama asıl mal olan sensin.Burası eleştiri yapılabilecek bir yer.İyi eleştiriler hoşuna gidiyorda kötü eleştiriler zoruna mı gidiyor?
ben öyle bir şey demedim ki sen neyink kafasındasın yani kötü eleştirileri sevmiyorum falan demedim
 

ByTheEfsane

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
e ben bir şey soruyom beni takan kim herkes kötü olmus beğenmedim saçma olmuş diyo biz hiçbir şey sormıyakmı[DOUBLEPOST=1410802110,1410802073][/DOUBLEPOST]
ben öyle bir şey demedim ki sen neyink kafasındasın yani kötü eleştirileri sevmiyorum falan demedim
Bir yeri yanlış anladım o konuda özür dilerim ama eleştirileri kaldıramıyorsan konu açma.
 

ByTheEfsane

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
burak topsakal dene olmazsa [email protected] dene[DOUBLEPOST=1410802227,1410802195][/DOUBLEPOST]
ben kaldıramıyorum da demedim
O zaman neden "beğenmediysen bize ne kardeş kendi içinden dersin niye gözüme gözüme sokuyon beğenmiyosan indirme ben senin mal olduğunu bilip sana mal diyomuyum ?" ve "e ben bir şey soruyom beni takan kim herkes kötü olmus beğenmedim saçma olmuş diyo biz hiçbir şey sormıyakmı" demişin?
 

78burak74

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
O zaman neden "beğenmediysen bize ne kardeş kendi içinden dersin niye gözüme gözüme sokuyon beğenmiyosan indirme ben senin mal olduğunu bilip sana mal diyomuyum ?" ve "e ben bir şey soruyom beni takan kim herkes kötü olmus beğenmedim saçma olmuş diyo biz hiçbir şey sormıyakmı" demişin?
e dediklerimde haklı değilmiyim adam niye beğenmediğini bana söylüyo ve niye kimse bana bir şey öğretme yanında değil herkes kötülüyo iyi kötülüyossunuz da bunu ben nasıl iyileştiricem eleştirin ama öğreterek mesela bu kötü olmuş ama böyle böyle yaparsan daha iyi olabilir diyin
 

ByTheEfsane

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
e dediklerimde haklı değilmiyim adam niye beğenmediğini bana söylüyo ve niye kimse bana bir şey öğretme yanında değil herkes kötülüyo iyi kötülüyossunuz da bunu ben nasıl iyileştiricem eleştirin ama öğreterek mesela bu kötü olmuş ama böyle böyle yaparsan daha iyi olabilir diyin
Adam beğenmedim demiş.O kendi anlayışı.Hep herkesden "mükkemmel" ya da "geliştirilebilir" lafını bekleme!Gelecekte de böyle olursan çok ağlarsın.
 

Mayınkarft_

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Adam beğenmedim demiş.O kendi anlayışı.Hep herkesden "mükkemmel" ya da "geliştirilebilir" lafını bekleme!Gelecekte de böyle olursan çok ağlarsın.
[DOUBLEPOST=1410810786,1410810663][/DOUBLEPOST]
tamam beğenmediğini söyle de nasıl düzelteceğimi de söyle
Bence Çabalam Güzel =3 ,
[DOUBLEPOST=1410810939][/DOUBLEPOST]Düzeltmek İstiyorsan = Karı Düzeltsen Hoş Olurmuş =) , Bide Bahçe Çok Yetersiz Kalmış
 
Üst