Ey Gidi günler!

berkser1232221

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
:cay: Önce hoş bir çay ile başlayalım.

Tamam konumuza geçelim.Minecraftın eskilerini siz de hatırlıyormusunuz?
maxresdefault.jpg


Pardon çok gerideyiz biraz ileri gidelim.
maxresdefault.jpg
minecraft-launcher.png

Tamam tamam şimdi bulacam siz çayınızı yudumlayın efendim..
maxresdefault (1).jpg

İşte bu 1.5.2! Şakayı bir yana bırakalım.Biliyorsunuzdur 1.7.2 baya popülerdi 2013 çagında.Sırf kendimi kıskandırıyım diye 1.7.2 fotolarına videolarına craftinglerine hatta renkli camlarına bakardım.Düşünün, 1.5.2 kullanıcısısınız ve 1.7.2 ye özeniyorsunuz.

Artık bunlar geliştikçe Noç (Notch) minecaftı geliştirmeye başladı.Ama öyle degil kombo gibi.

1.7.3
1.7.4
1.7.5
1.7.6
1.7.7
1.7.8
1.7.10

Durr! Çok ileri gittik. Neyse artık 1.8 yavaş yavaş 2014 ün gelişiyle geliyor.Ve Noç (notchun haberi.)

1.8 Çıktı oye bebeyim!
-Artık biraz dinlenme vakti geldi.

1.8.1
1.8.2
1.8.3
1.8.3
1.8.4
1.8.5
1.8.4
1.8.5
1.8.6
1.8.7
1.8.8
1.8.9

Makroların Sonu Jitterın sonu :(

Minecraft 1.9.Lafı uzatmayalım geçti geldi 1.10 Tabi ben çıldırdım vay anasını ebesinin nikahı saydırdım yani :D
Sonra geldi işte 1.10da değişik şeyler tarihe gömüldü bunlar :(:ecehver::ecehver::ecehver::log::log::log::kitaplık::kitaplık::kitaplık::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::fırın::fırın::cam::cam: Kalbimizdedir!
İşte sonra mojang oyunu felakete sürüklüyor..Sizin görüşleriniz neler?

:yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak::yaprak:
İyi Forumlar!

 

bikkik

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Duygularına bir tercüman olayım. Bu parça benden tüm eski oyunculara gelsin. O eski güzel günlere geri dönebilsek :
Minecraft ile 1.4.2 zamanlarında tanıştım (daha evvel de olabilir). Tanışma hikayem ise kardeşimin youtube de AgunZagun Gaming (Sabri AgunZagun) adlı kanalın videosunu izlerken gördüm (hatta benim için minecraftın adı dammıt dır. Sebebi ise Sabri abinin videosunda Daymınd Buldummmm ! diye bağırması ve kardeşimin oyunun adını dammıt = daymınd sanmasıdır.). Videoları bir süre izledikten sonra minecraft hakkında bilgiler edinmeye başladım. Minecraft ile tanışmam aynı zamanda youtube ile tanışmamı da sağladı. (Kardeşim benden 7 yaş küçük. Siz düşünün işte :().O zamanki adları : Fare Düşmanı , AgunZagun , EpicGamingTR , Azelza Oynuyor , Beril..... olması lazım unuttum ne yazık ki adını. Şu an kızlar için videolar çekiyor. Aklımda en net kalanlar bunlar. Bu kanallar sayesinde hem youtube ortamını hem de minecraftı yakından tanıdım. Yaklaşık gördükten 1-2 hafta sonra indirdim diye hatırlıyorum.
1.4.2 ile ile oynamamın ardından çok fazla zaman geçmemişti ki 1.4.7 yayınlandı. O güncelleme ekranını hatırlayanlar vardır. O yeşil şey dolardı usul usul. (MC aynı zamanda yüklediğim ilk oyundur :p). Güncelleme bitince minecraftın 1.4.7 olduğunu gördüm. Garip duygular içine girdim. Oyuna girince bir değişiklik algılayamadım. İlk madenimi yaptım. Bir vadiydi. Bolca zaman vadide vakit geçirdikten sonra kaza kaza yukarı çıktım ve karlı düzlüklere geldim. O manzara görülmeye değerdi :( . Her yer düzlüktü ve yüksek bir kaya parçası duruyordu düzlükte (dağ şeklinde değil. Voxel le yapmışınız gibi). O kayadan akan bir de su vardı. Etrafta ki en yakın ağaç tahminim 100 blok ötedeydi. Ellerimdekiler le ev yaptım ve o evde sığındım. Tarla için kova yapmayı bilmiyordum. Bende o kayadaki şellale suyunu evimin önüne dek akıttım. Sanırım zeminden 5-6 blok derine inmek zorunda kaldı :D . Etrafına meşale koyarak donmasını engelledim. Ve ilk ev ile tarlam bitti. Orada youtuberlere özenip bilgisayar kamerası ile video çekmişliğim bile var vasdjkllasdklj.
1.5.2 ile de çoklu oyuncu ortamına girdim. İlk önce Fare Düşmanı nın oynadığı sunucuya girdim (Hala günümüzde devam eden NoMercyMc den bahsediyorum). 9 haneli şifre kullandım kayıt olurken. Orada maceralar fln. Sonra uzun süre HeroineCraft (kalbimdeki sunucu :() da oynadım. Kuzenime minecraftı orda başlattım :D Sonra 1.6.2 ve fazla sürmeden 1.7 sürümü geldi. 1.7 de bayağı takıldım. Bayağı şey öğrendim mc ile alakalı. Ama tabii ki de fekşın sunucuda oynuyordum. O sırada güzeldi sunucular. Girdiğim sunucular yapıların ve eklentilerin konuşturulduğu değil , ortamın konuşturulduğu sunuculardı. Adminler genelde oyuncu fikrine değer verir ve o fikri ödüllendirirdi. Sonra ZindevCraft çıktı. Orda takıldım bolca. Sonra 1-2 ay girmedim Mc ye. O sırada Zindev ve oynadığım tüm sunucuların kapandığını gördüm. Artık üzüntüyü siz düşünün :/. Zindevi gördüğüm sıralar Forumla tanıştım. Yani burasıyla. Yorum atmaktan korkan biriydim :p. FactionDeninceBiz çıktı. Kuzenimle bir youtube macerası yaşadık o sunucuda. Sonra 9 ay internetsiz kaldım. Forumda aktifliğim arttı mc ile aktifliğim arttı , şimdi de bu haldeyim işte :/

Ben uzun uzadıya yazdım :D Tarihler ve olaylar arasındaki bağlantıyı düzgün kuramamış olabilirim. Sunucuların açılış sırası vs. Benden eski alpha sürümlerinde oynayanlar var. Onların hikayesini okumak isterim ben şahsen. (Not: Karne hediyesi olarak babamdan TexturePack istemiştim ._. O derece seviyordum MC yi :D )

Sabri abinin bahsi geçen video serisi. Videonun içeriğine fazla bakmadım ve hatırlamıyorum. O yüzden linki eksik paylaşıcağım. Şu anda abonesi az olabilir ancak o bi ara youtube ye bir şey olmuş. Bir sürü kanalın abonesi düşmüş. Sabir abi 800 k aboneye kadar erişmişti :
Video linkini ayarlayarak atmıştım ama olmamış. Video da herhangi bir söz vb. varsa alakam yoktur. (anladınız siz)
 
Son düzenleme:

berkser1232221

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Duygularına bir tercüman olayım. Bu parça benden tüm eski oyunculara gelsin. O eski güzel günlere geri dönebilsek :
Minecraft ile 1.4.2 zamanlarında tanıştım (daha evvel de olabilir). Tanışma hikayem ise kardeşimin youtube de AgunZagun Gaming (Sabri AgunZagun) adlı kanalın videosunu izlerken gördüm (hatta benim için minecraftın adı dammıt dır. Sebebi ise Sabri abinin videosunda Daymınd Buldummmm ! diye bağırması ve kardeşimin oyunun adını dammıt = daymınd sanmasıdır.). Videoları bir süre izledikten sonra minecraft hakkında bilgiler edinmeye başladım. Minecraft ile tanışmam aynı zamanda youtube ile tanışmamı da sağladı. (Kardeşim benden 7 yaş küçük. Siz düşünün işte :().O zamanki adları : Fare Düşmanı , AgunZagun , EpicGamingTR , Azelza Oynuyor , Beril..... olması lazım unuttum ne yazık ki adını. Şu an kızlar için videolar çekiyor. Aklımda en net kalanlar bunlar. Bu kanallar sayesinde hem youtube ortamını hem de minecraftı yakından tanıdım. Yaklaşık gördükten 1-2 hafta sonra indirdim diye hatırlıyorum.
1.4.2 ile ile oynamamın ardından çok fazla zaman geçmemişti ki 1.4.7 yayınlandı. O güncelleme ekranını hatırlayanlar vardır. O yeşil şey dolardı usul usul. (MC aynı zamanda yüklediğim ilk oyundur :p). Güncelleme bitince minecraftın 1.4.7 olduğunu gördüm. Garip duygular içine girdim. Oyuna girince bir değişiklik algılayamadım. İlk madenimi yaptım. Bir vadiydi. Bolca zaman vadide vakit geçirdikten sonra kaza kaza yukarı çıktım ve karlı düzlüklere geldim. O manzara görülmeye değerdi :( . Her yer düzlüktü ve yüksek bir kaya parçası duruyordu düzlükte (dağ şeklinde değil. Voxel le yapmışınız gibi). O kayadan akan bir de su vardı. Etrafta ki en yakın ağaç tahminim 100 blok ötedeydi. Ellerimdekiler le ev yaptım ve o evde sığındım. Tarla için kova yapmayı bilmiyordum. Bende o kayadaki şellale suyunu evimin önüne dek akıttım. Sanırım zeminden 5-6 blok derine inmek zorunda kaldı :D . Etrafına meşale koyarak donmasını engelledim. Ve ilk ev ile tarlam bitti. Orada youtuberlere özenip bilgisayar kamerası ile video çekmişliğim bile var vasdjkllasdklj.
1.5.2 ile de çoklu oyuncu ortamına girdim. İlk önce Fare Düşmanı nın oynadığı sunucuya girdim (Hala günümüzde devam eden NoMercyMc den bahsediyorum). 9 haneli şifre kullandım kayıt olurken. Orada maceralar fln. Sonra uzun süre HeroineCraft (kalbimdeki sunucu :() da oynadım. Kuzenime minecraftı orda başlattım :D Sonra 1.6.2 ve fazla sürmeden 1.7 sürümü geldi. 1.7 de bayağı takıldım. Bayağı şey öğrendim mc ile alakalı. Ama tabii ki de fekşın sunucuda oynuyordum. O sırada güzeldi sunucular. Girdiğim sunucular yapıların ve eklentilerin konuşturulduğu değil , ortamın konuşturulduğu sunuculardı. Adminler genelde oyuncu fikrine değer verir ve o fikri ödüllendirirdi. Sonra ZindevCraft çıktı. Orda takıldım bolca. Sonra 1-2 ay girmedim Mc ye. O sırada Zindev ve oynadığım tüm sunucuların kapandığını gördüm. Artık üzüntüyü siz düşünün :/. Zindevi gördüğüm sıralar Forumla tanıştım. Yani burasıyla. Yorum atmaktan korkan biriydim :p. FactionDeninceBiz çıktı. Kuzenimle bir youtube macerası yaşadık o sunucuda. Sonra 9 ay internetsiz kaldım. Forumda aktifliğim arttı mc ile aktifliğim arttı , şimdi de bu haldeyim işte :/

Ben uzun uzadıya yazdım :D Tarihler ve olaylar arasındaki bağlantıyı düzgün kuramamış olabilirim. Sunucuların açılış sırası vs. Benden eski alpha sürümlerinde oynayanlar var. Onların hikayesini okumak isterim ben şahsen. (Not: Karne hediyesi olarak babamdan TexturePack istemiştim ._. O derece seviyordum MC yi :D )

Sabri abinin bahsi geçen video serisi. Videonun içeriğine fazla bakmadım ve hatırlamıyorum. O yüzden linki eksik paylaşıcağım. Şu anda abonesi az olabilir ancak o bi ara youtube ye bir şey olmuş. Bir sürü kanalın abonesi düşmüş. Sabir abi 800 k aboneye kadar erişmişti :
(C ile 9 arasındaki "----" işaretler yok .)
Seninki gibi başladı.....
 
Üst