Yardım Fawe plugini schematic sorunu

Reyretee

Bir Stack
En iyi cevaplar
0
Oyun Sürümü
1.13.2
Arkadaşlar merhaba.

Sunucumuzda fawe kullanıyoruz ancak yeni atılan şematikler yapışmıyor tps git gide düşüyor 2 ye kadar.
Ancak hiçbir şekilde şematikler yapışmıyor bunun çözümü nedir bilgisi olan var mı?

Şematikler we ile alındı.
 

AdexTR

Muvaffakiyetsizleştiriveremeyebileceklerimizdenmiş
Emekli
En iyi cevaplar
112
Fawe plugini hız ve performans artışından ziyade pratiklik sağlıyor, dolayısıyla eğer loglarda hata yoksa bu durumunda sebebi şematiklerin ağır olmasından başka bir şey değil gibi görünüyor.
 

Geik

Zombi Katili
En iyi cevaplar
6
Eğer kullandığınız işlemci yeterli değilse öyle yapabilir.
Veya sunucu sürümünüz 1.8 ve üzeriyse FAWE'nin yanında WE kullanamazsınız.
Veya aldığınız şematik ile sunucu sürümünüz uyuşmuyodur.
Diğer bir ihtimal ise şematiğin çok büyük olmasıdır.
 
Üst