Five Nights at Freddy's Nedir ?

Rastafaryan56

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0



Öncelikle bu oyun steamde yeşil ışıktan çıkmış,bağımsız korku oyunu.

-Oyunun konusu nedir ?-
Oyunun büyük bir hikayesi yok. Freedy Fazbear pizzada 3 pizzacı robot vardır.Ama bu robotlarda geceleyin öngörülemeyen davranışlar sergilerler.Biz oyunda geceleri pizzacı robotların davranışlarını gözetliyoruz.
Tabikide bu hiç kolay olmuyor.

-Oynanış-
Oyunda amaç beş gece bu robotları gözetlemek.5. gecenin sonunda 6. gece açılıyor ve oyun devam ediyor. 6. gece ek ister oynayın ister oynamayın.



Elimizde onları gözetleyebileceğimiz tablet var.Sadece tabletle sınırlı değil.



Resimde gördüğünüz gibi birde kapılar var bu kapılar solda ve sağda bulunur.Kapılar sizi bu ürpertici robotlardan korur. Ama şöyle bir şey var ki kapıyı kapatmak ve tablete bakmak sınırlı. Geceye 100 enerjiyle başlıyoruz ve tablete baktığımızda,kapıları kapattığımızda abartılı şekilde enerjimiz azalıyor.

Oyun sadece bir ortamda geçip bu kadar gerilim ve korku yapması oyunun oynanmasını sağlıyor.Oyunun ikinciside çıktı.İlk oyundan daha iyi gözüküyor.
Evet arkadaşlar size bu indie korku oyununu kısa bir şekilde tanıttım.

(Daha ilk konum yazım hataları,eksikleri lütfen söyleyinki kendimi geliştireyim.)
 
I

Iskekorowakurwa

Ziyaretçi
Tanıtım güzel ama oynadığın oyunların konusunu açarak kişisel önerilerde bulunursan daha iyi olur.
 
M

MUHDE

Ziyaretçi
Kendisini pek tavsiye etmem boşu boşuna oynamış olursunuz şahsen bir kaç gameplay videosuna bakarsınız sadece beklemeyele dayalı sıkıcı bir oyun olduğunu görebilirsiniz :(
 

taygun26

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
para kaybı tek yaptığı psikolojik gerilim tabi 5-10 yaşlarında bir çocuksanız etkiler vakit geçirmek için güzel değil 1 oynayışta çöpe atacağınız oyunlardandır
 

Korkak Adam

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Açıkçası pek güzel bir oyun degil ama bekleyip gerilim korku yaşamak istiyenler için güzel bir oyun.
 

ProfeniX

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Oyun çok fazla bekletmese atraksyona girişsek alırdım. Korsanını indirdim gerçekten geriyor. Bir de aksiyonu olsa.
 
Üst