Gloin
''Far Over The Misty Mountains Cold...''
- En iyi cevaplar
- 0
Ben Editör oluyorum Yiğit Bey hiç hayırlı olsun bile demiyorum anladımm..Benim kini merak ediyorum![]()
/küs Atomy
Ben Editör oluyorum Yiğit Bey hiç hayırlı olsun bile demiyorum anladımm..Benim kini merak ediyorum![]()
Ben Editör oluyorum Yiğit Bey hiç hayırlı olsun bile demiyorum anladımm..
/küs Atomy
Eline sağlık hocam efsane olmuş![]()
Biraz komik oldu ama![]()
6 Kişi demiştim ama 7 olsun bakalımBana da size zahmet yapar mısınız?
Matematiğim kıttır biraz.. Emekliyiz sonuçta. Gözüm görmüyor...6 Kişi demiştim ama 7 olsun bakalım![]()
Sizin fotoğraf küçük olduğu için Keneviri küçültmek zorunda kaldım ama hoş karşılayın:Bana da size zahmet yapar mısınız?
HAHAHA gözlük şekil, önümden çekil derim artık. Teşekkürler.Sizin fotoğraf küçük olduğu için Keneviri küçültmek zorunda kaldım ama hoş karşılayın:
![]()
Benim kini merak ediyorum![]()
Benim kini merak ediyorum![]()
benimkinide yaparmısın yakışıklı bücür![]()
Seninki de bu![]()