Forumda Yeniyim... :)

TheCombine

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Herkese merhaba, ben forumda yeniyim. İzninizle kendimi tanıtayım ;
Adım: Şahan
Soyadım: Çalışkan
Yaşım : 14

Yaşadığım Şehir : Denizli[Aslında Ankara'da Oturuyorduk Ama Taşındık]
Skype : Hacker Combine [nemesispower]

İşte bu benim :) Bende buradaki arkadaşlarla tanışmak isterim :)
 
Son düzenleme:

__NiqhtRide__

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Herkese merhaba, ben forumda yeniyim. İzninizle kendimi tanıtayım ;
Adım: Şahan
Soyadım: Çalışkan
Yaşım : 14

Yaşadığım Şehir : Denizli[Aslında Ankara'da Oturuyorduk Ama Taşındık]

İşte bu benim :) Bende buradaki arkadaşlarla tanışmak isterim :)
Ankaranın neresinde oturuyordun ?

Telefondan Yazıyorum Hatalı Yazarsam Şimdiden Özür Dilerim.
 

cbg2002

Işık Taşı Madencisi
En iyi cevaplar
0
Adım: Celal
Soyadım: ********
Yaşım : 12
Yaşadığım Şehir : İzmit

Hoşgeldin :)
 

Pr1sonsoul

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
hojgeldin beaaaa
bi jeyler ızmarlazaydım beaaaa hojgeldin tekrar hij gitmemen dileğiyle
 

MahmuTr

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Adım: Mahmut
Yaşım:14
Yaşadığım Şehir : Urfa
Bu Forum Eskiden Birtaneydi Be !!
 

BlackRains

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Forumda Eskiyim... :)

-Şahsen seninle bu sanal ortamda tanışmış olmam için sadece adın bile yeter.
-Benim de yaşım 14. Neden foruma kayıt sırasında 21 yazdın? Bu forumda yaştan ötürü küçümsemeye pek rastlamadım ben.
-Son olarak, umarım kalıcı olursun.

İyi forumlar dilerim.. :sgül:

(Not: Ben her mesajımın sonuna sarı çiçek koyarım. Beni oradan tanıyabilirsin. Tanıyan var. :D)
 
Üst