forumu bırakıyorum

MantisWrath

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Forumu bırakıyorum bir sene sonra gelicem görüşüz
Qandırdım zaaaaaa xd xd xd
 

Kralimben

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Başka biyerde demiştim:
Seneye görüşürüz diyenlere 365 gün sonra görüşürüz diyesim var.
Hadi görüşürüz.
Edit:
Beyaz yazı :(
 

rayandu06

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Şaka ya şaka ile karşılık veriyorum.
Cidden 1 sene bu foruma giremezsin.
Öle bir vururum ki 1 sene uyursun :(
Sonra Rayandu ya şaka yapmak ne demek anlarsın :(
 
Üst