Forumu Bırakıyorum

SaintJermen

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hepinize Merhaba, ben SaintJermen ve bugünden itibaren forumu bırakıyorum. Tam olarak bırakma sayılmaz ama uzun bir süre girmeyeceğim aşikar. Foruma bol bol vakit geçirdim, içerik paylaştım, yorum yaptım ve hatta kavga ettiğim bile oldu. Hatta @Iskefiyeli18 ile PlugDj'de küçük bir kavgamız olmuştu :D Neyse, işi uzatmayalım forumda iyi - kötü günlerim oldu. Hepiniz hoşçakalın, bol bol eğlenin, bundan sonra geri döner miyim belirsiz. Aranızda kavgalı olduğum kişiler varsa haklarını helal etsinler. Olur da bir şey olur kul hakkı almayalım yanımıza...

 
Son düzenleme:
I

Iskefiyeli18

Ziyaretçi
İlk başlarda sevmezdim seni ama sonradan sana olan bakışım değişti. Umarım geri dönersin.
 
Üst