Burada bir iki kelime de ben yazmak istiyorum. Bu tarz bir konunun üstüne
@ExS kullanıcı adlı üyenin yasaklı olduğunu gören üyelerin aklına yönetimin art niyetli davrandığı düşüncesi gelebilir. Üyelerin kendi hesaplarını kapattırmak gibi bir hakları var, bu hakka dayanarak
@ExS kullanıcı adlı üye, hesabını kendi talebiyle kapattırmıştır. Konu içeriğinde forumun bırakılma sebebi olarak "adaletsizlik" ifadesi kullanılmış maalesef. Bizim yönetim anlayışımız, üyeler lehine yapılan her işlemi teşvik ve takdir eder. Bizim için örnek moderatör, denetime gelen sunucu konusundaki bölüm kuralına aykırı durumu "Düzenle" tuşu ile düzelterek konuyu onaylayan; özel mesaj üzerinden gelen sorular için üyelere gerekli yanıtı veren veya üyeleri gereken yerlere yönlendiren; uyarı vermek için bu forumda görevli olunduğunu sanmayan; bir yanlışlık sonucu uyarı verdiğinde hatasını düzeltmeyi bilen; üye bakış açısıyla değerlendirme yapan moderatördür. Bizim getirdiğimiz prensip; görevli kişinin ilgili hataları "Uyar" tuşuna basmadan çözmeyi hedef almasının kaynağıdır ve bu hatalara karşı eylemler yapmak yerine, bu hatalara karşı önlemler almak amacını taşıyan uygulamaların kaynağıdır. Bu gibi konularda bahsedilen "adaletsizlik" ne ise, bu "adaletsizlik" forumun kıymetli üyelerine açıkça söylensin: "Benim konumu arşive aldınız, halbuki ben istediğim yerde sunucu tanıtımı yapabilirim.". İnsan onurunu kır
mazsanız, kişileri aşağıla
mazsanız, üyelere hakaret et
mezseniz bu forumdan yasaklanmanız gerçekten zor. Ben ekibimi alır giderim, sonra forum eski "adaletli" haline geri döner. Ekibimle birlikte gittiğimde, bir sabah uyanırsınız yasaklanma sebebinizde "Spam. Please contact the administrator." yazar, bizim sağladığımız destek verilmeyebilir, umarım o zamana kadar bazı kişiler gözlüklerini çıkarır. Sevgiler...