Forumu Tamamen Bırakıyorum - Elveda

YgtGamingTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
ExS , forumdan bağını asla koparamazsın.Sen bilki buralardan gitmek
için ne çabaladım.Ama bu ortamdan bağını koparamıyorsun işte.Buradaki insanlarla
sosyal bir sohbet oluşturmak çok güzel.Eğer geri dönmezsen seni gerçekten tebrik
ederim fakat forum gayet adaletli.Hangi adaletsizlikten bahsediyorsun , söyle ki bilelim.
İyi günler!
yav kardeş post kasıcısımısın nesin anlamadım gitti
içimi döksem şuraya 900 satır gelecekte üşengecim
Kaç konuda demeyeceğim demeyeceğim dedim de yahu kardeşim senin bu yazı olayını anlamış değilim. Post mu kasıyorsun nasıl bir kullanıcısın ?
Ve ayrıca gözlerimizi bozacaksın siyah yazıver şu yazıları !
yürü be cakr yürü
neyse helal olsun dostum.
Şunu unutmayın forum herkese adaletsizlik yaptı,hatasız kul olmaz.
 

Bycakr

Ağır Eleştirici
En iyi cevaplar
1
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı affola.İnşallah bu yazı renginden hoşlanırsınız.
Bir de bunun gibi durumlarda bana özel mesaj yoluyla başvurursan sevinirim.
Konu kirletmeyelim.Bu yazı rengini beğenebildiysen bu yorumu beğenmen yeterli
olacaktır.Artık bu yazı rengini kullanacağım.
İyi günler!
Hocam bu yazı rengi yetmez altın harflerle yazayım size bunu ' POST KASMAK İÇİN RESMİ OLMANIZA GEREK YOK ' yani cidden çok itici görünüyor bu yazılarınız ve konuşma uslubunuz biraz normal olun. Kendi kişiliğinize dönün.
 

SlayerR

Toss a coin to your Witcher
Genel Moderatör
En iyi cevaplar
15
Ben 2012'den beri bu forumdayım daha bir adaletsizlik ile karşılaşmadım ama olmuşmudur olmuştur tabii ki burası TC meclisi değil sonuçta bu adamlarda adaleti sağlamakla görevli değiller sebepsiz de banlasalar kendi forumları parası emeği herşeyi onların abi beğenmeyen gitsin onlara lafımız yok burada durupta sürekli "Adaletsizlik" "Forumu Bırakıyorum" gibi konularınızı kendinize saklayın çünkü artık sıkmaya başladı bence bu konuyu açınca yönetimde bir değişiklik olmuyor ve insanları bilinçlendirmiyorsunuz...
 

Gutenberg

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kaç konuda demeyeceğim demeyeceğim dedim de yahu kardeşim senin bu yazı olayını anlamış değilim. Post mu kasıyorsun nasıl bir kullanıcısın ?
Ve ayrıca gözlerimizi bozacaksın siyah yazıver şu yazıları !

Haklısın Valla Gidiyom Yazıyı word yapıştırıp rengi siyah yapıp öyle okuyorum :D

yav kardeş post kasıcısımısın nesin anlamadım gitti
içimi döksem şuraya 900 satır gelecekte üşengecim

yürü be cakr yürü
neyse helal olsun dostum.
Şunu unutmayın forum herkese adaletsizlik yaptı,hatasız kul olmaz.

Hocam bu yazı rengi yetmez altın harflerle yazayım size bunu ' POST KASMAK İÇİN RESMİ OLMANIZA GEREK YOK ' yani cidden çok itici görünüyor bu yazılarınız ve konuşma uslubunuz biraz normal olun. Kendi kişiliğinize dönün.

Arkadaşı özel mesaj yoluyla uyardığımı belirtmek isterim arkadaşlar. (Red cevabı aldığımı ve arkadaşın bu yazı şeklini değiştirmeyeceğini de belirtmek isterim) Uzatmanın alemi yok, kendisini kara listeye ekleyebilirsiniz.
 

SüperAhmet

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
ExS , forumdan bağını asla koparamazsın.Sen bilki buralardan gitmek
için ne çabaladım.Ama bu ortamdan bağını koparamıyorsun işte.Buradaki insanlarla
sosyal bir sohbet oluşturmak çok güzel.Eğer geri dönmezsen seni gerçekten tebrik
ederim fakat forum gayet adaletli.Hangi adaletsizlikten bahsediyorsun , söyle ki bilelim.
İyi günler!
Neden gri yazı?Ve sen ne ara başladın da ne ara bırakıyorsun?
 

AdexTR

Muvaffakiyetsizleştiriveremeyebileceklerimizdenmiş
Emekli
En iyi cevaplar
112
Burada bir iki kelime de ben yazmak istiyorum. Bu tarz bir konunun üstüne @ExS kullanıcı adlı üyenin yasaklı olduğunu gören üyelerin aklına yönetimin art niyetli davrandığı düşüncesi gelebilir. Üyelerin kendi hesaplarını kapattırmak gibi bir hakları var, bu hakka dayanarak @ExS kullanıcı adlı üye, hesabını kendi talebiyle kapattırmıştır. Konu içeriğinde forumun bırakılma sebebi olarak "adaletsizlik" ifadesi kullanılmış maalesef. Bizim yönetim anlayışımız, üyeler lehine yapılan her işlemi teşvik ve takdir eder. Bizim için örnek moderatör, denetime gelen sunucu konusundaki bölüm kuralına aykırı durumu "Düzenle" tuşu ile düzelterek konuyu onaylayan; özel mesaj üzerinden gelen sorular için üyelere gerekli yanıtı veren veya üyeleri gereken yerlere yönlendiren; uyarı vermek için bu forumda görevli olunduğunu sanmayan; bir yanlışlık sonucu uyarı verdiğinde hatasını düzeltmeyi bilen; üye bakış açısıyla değerlendirme yapan moderatördür. Bizim getirdiğimiz prensip; görevli kişinin ilgili hataları "Uyar" tuşuna basmadan çözmeyi hedef almasının kaynağıdır ve bu hatalara karşı eylemler yapmak yerine, bu hatalara karşı önlemler almak amacını taşıyan uygulamaların kaynağıdır. Bu gibi konularda bahsedilen "adaletsizlik" ne ise, bu "adaletsizlik" forumun kıymetli üyelerine açıkça söylensin: "Benim konumu arşive aldınız, halbuki ben istediğim yerde sunucu tanıtımı yapabilirim.". İnsan onurunu kırmazsanız, kişileri aşağılamazsanız, üyelere hakaret etmezseniz bu forumdan yasaklanmanız gerçekten zor. Ben ekibimi alır giderim, sonra forum eski "adaletli" haline geri döner. Ekibimle birlikte gittiğimde, bir sabah uyanırsınız yasaklanma sebebinizde "Spam. Please contact the administrator." yazar, bizim sağladığımız destek verilmeyebilir, umarım o zamana kadar bazı kişiler gözlüklerini çıkarır. Sevgiler...
 

EquiliBrium

Elmas Madencisi
Emekli
En iyi cevaplar
1
@ExS seni tanımıyorum.Lakin böyle bir konu açman beni üzdü.Forumu bırakacaksan bile kimseye söylememen gerekirdi bence.Çünkü insanlar senin üstüne yüklenecekler.Neyse yolun açık olsun.
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
Burada bir iki kelime de ben yazmak istiyorum. Bu tarz bir konunun üstüne @ExS kullanıcı adlı üyenin yasaklı olduğunu gören üyelerin aklına yönetimin art niyetli davrandığı düşüncesi gelebilir. Üyelerin kendi hesaplarını kapattırmak gibi bir hakları var, bu hakka dayanarak @ExS kullanıcı adlı üye, hesabını kendi talebiyle kapattırmıştır. Konu içeriğinde forumun bırakılma sebebi olarak "adaletsizlik" ifadesi kullanılmış maalesef. Bizim yönetim anlayışımız, üyeler lehine yapılan her işlemi teşvik ve takdir eder. Bizim için örnek moderatör, denetime gelen sunucu konusundaki bölüm kuralına aykırı durumu "Düzenle" tuşu ile düzelterek konuyu onaylayan; özel mesaj üzerinden gelen sorular için üyelere gerekli yanıtı veren veya üyeleri gereken yerlere yönlendiren; uyarı vermek için bu forumda görevli olunduğunu sanmayan; bir yanlışlık sonucu uyarı verdiğinde hatasını düzeltmeyi bilen; üye bakış açısıyla değerlendirme yapan moderatördür. Bizim getirdiğimiz prensip; görevli kişinin ilgili hataları "Uyar" tuşuna basmadan çözmeyi hedef almasının kaynağıdır ve bu hatalara karşı eylemler yapmak yerine, bu hatalara karşı önlemler almak amacını taşıyan uygulamaların kaynağıdır. Bu gibi konularda bahsedilen "adaletsizlik" ne ise, bu "adaletsizlik" forumun kıymetli üyelerine açıkça söylensin: "Benim konumu arşive aldınız, halbuki ben istediğim yerde sunucu tanıtımı yapabilirim.". İnsan onurunu kırmazsanız, kişileri aşağılamazsanız, üyelere hakaret etmezseniz bu forumdan yasaklanmanız gerçekten zor. Ben ekibimi alır giderim, sonra forum eski "adaletli" haline geri döner. Ekibimle birlikte gittiğimde, bir sabah uyanırsınız yasaklanma sebebinizde "Spam. Please contact the administrator." yazar, bizim sağladığımız destek verilmeyebilir, umarım o zamana kadar bazı kişiler gözlüklerini çıkarır. Sevgiler...
Elinize sağlık hocam.
 
Üst