Forumun Geleceği!

Quesky

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Doğru biliyorsam "Gamer" adı altında bir kitleye sahip olacaktı.
Hatta düzenlemede yaptılar.Yeni forum tasarımı vardı.
Üstüne üstlük eski tasarıma geçtiler.
Forum üzerinden arkadaşlarımın çoğu da Minecraft oynamadıklarını söylüyorlar.
Forumun geleceği hakkında ne düşünüyorsunuz?
 

AtomyTR

yerli webtoon & manga destekçisi
Grafiker
Emekli
En iyi cevaplar
19
2015'de ban yesem hayatım kararırdı şimdi pek önemsemiyorum
Lütfen alınmayın ama aynı sizin gibi üyelerde var. Ve aynı şeyi diyorlar. Ancak ban yediklerinde yan hesaplardan yetkililere küfür edip, konular açıp ağlıyorlar. Onları da unutmayalım.
Kendi zevkinize kalmış bir şey ama böyle mesajlar atıp forumu kötülemeye hiç gerek yok. Gönül rahatlıyla kendiniz ayrılabilirsiniz.
 

Kovalski

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Lütfen alınmayın ama aynı sizin gibi üyelerde var. Ve aynı şeyi diyorlar. Ancak ban yediklerinde yan hesaplardan yetkililere küfür edip, konular açıp ağlıyorlar. Onları da unutmayalım.
Kendi zevkinize kalmış bir şey ama böyle mesajlar atıp forumu kötülemeye hiç gerek yok. Gönül rahatlıyla kendiniz ayrılabilirsiniz.
bütün arkadaşlarım ban yedi :( yada bıraktı
 

Architectus

HATA KODU 404: Üye Bulunamadı
En iyi cevaplar
0
Lütfen alınmayın ama aynı sizin gibi üyelerde var. Ve aynı şeyi diyorlar. Ancak ban yediklerinde yan hesaplardan yetkililere küfür edip, konular açıp ağlıyorlar. Onları da unutmayalım.
Kendi zevkinize kalmış bir şey ama böyle mesajlar atıp forumu kötülemeye hiç gerek yok. Gönül rahatlıyla kendiniz ayrılabilirsiniz.
Biz Yasaklanma umrumuzda olmaz dedik sen herşeyi çok yanlış anlamışssın ALLAH zihnini açar inşALLAH...
 

Burakzzers

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
2 yıldır forumdayım, kaç kere şifremi unuttum :D Bu kaçıncı hesabım bilmiyorum ama, forum gittikçe yükseliyor. Belkide ForumExe gibi bir yerlere gelir kim bilir :)
 

Absolatte

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
ForumExe kapanalı çok oldu :(
Forum dosyaları yanlışlıkla silindi veya arada kaynadı diyenler var.
 

CowboyBebopTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
1
Şimdi ben de ban yesem pek umursamam açıkçası. Alınan her yazar konuları Google amcadan copy-paste yapıyor ve biz bunu belirtince suçlu oluyoruz. Gamer forum diye geçiniyorlar ancak kaliteli makaleler çölde su bulmakla eşdeğer.
 

Quesky

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Şimdi ben de ban yesem pek umursamam açıkçası. Alınan her yazar konuları Google amcadan copy-paste yapıyor ve biz bunu belirtince suçlu oluyoruz. Gamer forum diye geçiniyorlar ancak kaliteli makaleler çölde su bulmakla eşdeğer.
Ancak her zaman güncel içerik bulmak da kolay bir iş değil.Daha doğrusu bu işin gerçekten içinde olmaktan bahsediyorum.Oyun şirketleriyle röportaj yada herhangi bir bağlantın olduğu sürece özgün içerik çıkarabilirler.Aksi taktirde sadece makaleleri yorumlamış olurlar.
 
Üst