Forumun ilerli gelen üyeleri...

JusticeWhip

Pilli mafya
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Yok mu forumun ileri gelen üyelerinin oynadıgı bir sunucu ?

Valla canım sıkılıyor.
Açında oynayak.

Justice....
Noktalar kalsin ismin devami :D
 

Gökçemis

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
@unununium - kokoreci cok sever ^_^
@Hiracles - Daha iyi rpg yapan görmedm
@BurnerTroll - 3 senelik mimar,yapıtlarını görsen agzın acık kalır *_*
@Astrawar3 - emekli oldu ama cok sempatik biri :D
@normender2012 - üye oldugundan beri aynı fotograf -_-
@TheProfessional - cok güzel bi sunucusu var
@JusticeWhips - en son parti hakkında konusmustuk cok sempatik biriydi 17,18 di galiba favori moderatörümdür hala ^_^
@Quardmard - öldünmü kızm ya 1 haftadır bekliorm seni *_*

@AzlaazTR - bilmiorm ürkütücü biri,ama uzun süredir var
 
Son düzenleme:

ErenBeyazkurt

WhiteGraphic | Tasarımcı
En iyi cevaplar
0
Sunucu açın 1.8 olsun bana op verin çok gözel şeyler yaparım
command blockla en fazla server 1 gün açılmaz abartmayalım
 

Vienicome

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Beğeni olarak ben xd* :(
Mesaj olarak @unununium :(
Aslında craft_man ama editleyerek yükseltiyor mesajı öyle bir sorun var :(
Edit:Konuyu okumadığı farketti*
Fail level boyut dışı*
 
Son düzenleme:
Üst